Linn Hatteland

Autorisasjon (2009)

Aksdal legesenter Telefonnummer52 75 50 1052 75 50 ...
Aksdalsvegen 165 5570 Aksdal
Linn Hatteland er en av 11 fastleger i Tysvær

Siste vurderinger av Linn Hatteland

Imøtekommende og løsningsorientert

Denne legen hører meg, gir meg gode råd og tar min helsetilstand på alvor. Hun sender meg videre til undersøkelser og utredninger for å finne årsaken når jeg føler meg dårlig. Takket være henne fikk jeg endelig hjelp med mine helseutfordringer. Linn er den beste fastlegen jeg har hatt.

var flinkere å lytte før, nå blir jeg avbrutt

hun var svært flink å lytte før, men nå er det blitt sån at jeg er ikke så viktig å bli hørt oå mer, for hun hører mer på pleieren min som følger meg. når jeg spør eller sier noe, har hun ikke tid å høre på meg serlig mye, fordi hun spør heller pleieren min om meg og at jeg må gå masse tur, når jeg nevner de vonde musklene mine og om magen min. hun er ikke spessialist i allmennmedisin, så det er kanskje derfor legetimene der hos henne bare er på 10 minutter.

Hun lytter!

Linn er en av de leger som lytter og som tar deg på alvor. Hun er forståelsesfull, medmenneskelig og hun gir av seg selv. Er sååå takknemlig for at jeg fant henne ❤️

Fornøyd pasient

Beste fastlegen jeg har hatt. Hun undersøker, henviser og tar faktisk pasienten på alvor. Hun lytter, og gir gode forklaringer og tilbakemeldinger. Alt i alt som pasient føler en en blir hørt og sett.

Har ikke hatt problemer med lang ventetid verke på å få time, eller komme inn på time som er avsatt. Er det akutt, så kommer en raskt til.

Endelig en lege som høre på pasienten!

Beste legen eg har hatt noen sinne!! Heilt fantastisk! Tar seg tid til å høre på pasienten, man får snakke seg ferdig og bruke tid dersom en trenger d. Undersøker alt som ho e usikker på! Og oppsøker andre leger dersom ho e usikker på ka ho skal gjør, eller ka som e gale me pasienten. Husker pasienten fra gang til gang, og e orientert. Har pasienten info om en diagnose me seg, takker ho for d, og leser d faktisk! Synd ho har vikar..... Og som gjør at eg må takke for meg for denne gang. Men krysser fingrer og bein for at eg får ho tilbake seinare!!! 😃😃😃😃