Justyna Malachowska

Autorisasjon (2001)

Ski Legesenter Telefonnummer64 00 02 2264 00 02 ...
Idrettsveien 16A 1400 Ski
Justyna Malachowska er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Justyna Malachowska

Den beste av de beste

En lyttende lege som sender deg videre når hun føler dert er det beste. Har hatt henne i ihvertfall 7 år og føler meg godt ivaretatt.

Har hatt legen siden 2007

Jeg har hatt Justyna siden 2007 og er kjempefornøyd. Jeg har vært under lange utredninger og hun har fulgt meg nøye og godt opp. Hun nøler ikke med å få spesialistuttalelser og er flink til å sende meg videre i systemet hvis det er noe hun er usikker på. Det hender ofte at jeg må vente før jeg får kommer inn - men det er fordi hun tar pasientene seriøst, og ut fra erfaring vet jeg at hun bruker den tiden hun trenger, uansett om det er kø på venterommet. Kan være irriterende hvis man har dårlig tid- men er veldig betryggende den dagen man virkelig har behov for tett og god oppfølging. Justyna er en lege jeg virkelig kan anbefale til andre, den beste jeg noen gang har hatt.

Ikke å anbefale

Plexusklinikken reklamerer stort for at de har alternativ og privat behandling/ undersøkelser på sin nettside.
På forsiden står det også "vi samarbeider om din helse".
Høres lovende ut,,, men virket dessverre ikke i praksis.

Justyna ga klart utrykk for at hun hadde liten eller ingen interesse eller tro på, alternativ behandling eller private undersøkelser.

Blodprøver og GU ble ikke utført på klinikken, noe som var svært tungvint og upraktisk.

Jeg byttet til en bedre lege

Endelig har jeg fått en LEGE som virker. Hun lytter og er interessert i hva hun kan hjelpe med. Sender meg videre hvis det er noe hun er usikker på. Løsningsorientert.

God lege

Jeg syntes hun er en god lege. Hun tar seg tid til pasientene sine. Samtidig kan det noen ganger føles som hun kan være litt arrogant, men jeg har inntrykk av at dette kun er kulturelle forskjeller. Hun har hjulpet meg når jeg har hatt behov for dette, men føler samtidig at hun har trukket seg litt tilbake dersom hun ikke vet hva som feiler en, i stedet for forhøre seg med andre.