Geir Jensen Henanger

Autorisasjon (1996)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Geir Henanger AS Telefonnummer51 73 16 0051 73 16 ...
Madlakrossen 25 4042 Hafrsfjord
Geir Jensen Henanger er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Geir Jensen Henanger

Gjennomsnittlig

Fornøyd med legen til tider og andre ikke. Ofte tok han seg god tid til å lytte og finne "problemet", andre ganger hadde han hastverk og følte bare at jeg kastet bort tid og penger. Det var to resepsjonister, hun ene klarte aldri å ta blodprøver på første forsøk, noe som irriterte meg stadig. Da hun andre tok over, klarte hun det med en gang - flere ganger. Lang ventetid for å komme til.

En skikkelig fastlege

Denne legen har tid når det trengs tid. Kan være lang ventetid på venterommet, godt å være forberedt på det. Ingenting negativt.

Lite tilgjengelig og dårlig komunikasjon

Overfladisk og møter ikke meg som pasient i en helhetlig tanke... Kriser og kroniske lidelser setter oss ut i blandt og da er det greit om en slipper å gå mange rundet før en kommet til poenget..å det at en uansett hva det gjelder må ha en ordinær time selv om en bare sjal ha en henvisning eller legeerklæring for noe en allerede har vært innom med samme uken er drøyt for fikk til svar at det hadde ikke gan tid til å gjøre utenom timen til pasientene... Det er dårlig og det har vært fastlegen vår i snart 10 år...derfor er vi nå på søk etter en ny fastlege!

Lyttende og faglig dyktig!

En lege jeg føler meg veldig trygg på. Han er lyttende, tar deg på alvor, bruker tid på deg, vil hjelpe. Og er han i tvil, tar han raskt kontakt med spesialister. Flink til å følge opp. Den beste legen jeg har hatt i mitt 66-årige liv. Ros også til hans to hjelpere i resepsjonen og på laboratoriet. Topp mennesker.

Beste legen

En lege som kan yrke sitt 100 %. Han kan utrolig mye, og det er en trygghet å ha han som fastlege. Vi har han også til barna. Han er like dyktig med dem. Henviser og står på om han mener de skal på sykehuset eller andre steder. Sykepleieren som tar telefonen er også utrolig dyktig, og gir gode råd. Veldig fornøyd. Vi har hatt han i 10 år. Legen har nok et forbedringspoetsiale på å bli bedre på å holde klokkeslett. Blir ofte sittende lenge på venterommet.