Geir Jensen Henanger

Autorisasjon (1996)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Geir Henanger AS Telefonnummer51 73 16 0051 73 16 ...
Madlakrossen 25 4042 Hafrsfjord
Geir Jensen Henanger er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Geir Jensen Henanger

Veldig god lege

Veldig god lege - anbefales!
Han var min lege i flere år, men måtte byttes pga flytting.
Savner han ellers.
Han var der for meg under en alvorlig sykdom. Ikke at han støttet meg med kunnskap og veiledning, han også støttet meg fra den psykiske siden og sa flere ganager at han er der for å hjelpe meg.

Mye venting. Alt preges av travelthet !

Legen er flink men han har altfor mange pasienter på listen sin at han ikke har tid til noen ting. Mye forsinkelser på legekontoret. Dersom du vil ha en resept, må du også vente leeenge for å få den. Han bør gi fra seg antall pasienter til andre koleger når han ikke har så stor kapasitet.

Solid lege

Geir er en lege som tar symptomene dine på alvor, og bruker en god systematikk for å komme til bunns i disse. Dette må vurderes som første prioritet ved et legevalg.

Han har en fryktelig lang ventetid, kanskje pga godt rykte. Jeg startet hos ham etter å blitt anbefalt fra en av hans studiekamerater.

I likhet med andre legekontor er det også her 99% fokus på penger, begrenset tlf-tid, til og med meldinger til kontoret koster penger (!).

Det øvrige personalet er utrolig hyggelige, men kunne tatt ansvar ifm tilgjengelighet.

Dette er min andre fastlege, og han er uendelig mye bedre enn min forrige. Jeg har ca 5 års erfaring med Geir - og mer vil det bli.

Lyttende og omsorgsfull

Denne legen har jeg vært hos noen fganger når livet har vært tungt. Han lytter, spør, viser omsorg, tar meg på alvor, tegner og forklarer. En fantastisk flott lege!

vente, vente, vente

Det er synd at ventetiden på venterommet er så lang hos denne legen, for han er egentlig det jeg forbinder med en skikkelig fastlege. Omtenksom, og overlater ingenting til tilfeldighetene. Vil ikke bytte, men det nytter ikke å ha det travelt når en har time der.