Kingsley Mariadasan

Autorisasjon (1990)

0 av 1900

Kingsley Mariadasan er en av 78 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Kingsley Mariadasan

Lite tilgjengelig og manglende informasjon

Ikke flink til å lytte, virker faktisk litt arrogant. Ble mye dårligere etter besøk og hans anbefalinger. Må ringe flere ganger før man får svar. Svarer ikke på epost. Er alltid forsinket. Tviler ikke på at denne legen sitter inne med mye kompetanse, men føler ikke at han tar meg alvorlig eller lytter til det jeg sier. Virker umulig å få den informasjonen jeg trenger og har nå valgt å bytte lege.

Legen i særklasse

Utrolig flink, kommunisere jeg bare med mail og får timen dagen etter. kjører jeg ca en time får å komme til legekontoret hans men det er gullverdt.

Veldig dyktig, men lite kontortid og dårlig informasjon

Jeg har hatt denne legen som fastlege i over ti år, og har vært veldig fornøyd med de få besøkene jeg har hatt. Han er faglig, veldig dyktig, men: De siste 3 årene, har jeg to ganger hatt behov for en legetime på kort varsel, og med stengt hver onsdag og dårlig informasjon, har det endt med litt sånn dumme misforståelse som lett kunne vært unngått. Sist gang, endte jeg nå opp med å måtte gå til legevakta, et døgn etter at jeg kunne ha gått dit, hvis informasjonen hadde vært god, og nesten to døgn etter at jeg begynte å bli syk.

Meget kompetent lege.

Hele familien har brukt Mariadasan siden han startet med sin praksis der han er nå.
Etter kreft operasjoner ( 7 stk) på A-hus har han vært alfa omega og
en pusher og et meget godt mellomledd for meg og A-hus for å få ting gjort.

Som "familielege" er dette både trykt og godt.

Altid tilgjenlig

han kan du komme til når som helst og er altid tilgjenglig. han har stor Kompetanse og vett hva han driver med. han stiller opp og får deg frisk!!!! han bruker den tiden det tar,

VERDENS BESTE LEGE etter min mening!