Kingsley Mariadasan

0 av 1900

Kingsley Mariadasan er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Kingsley Mariadasan

Veldig bra fastlege

Jeg og min familie er veldig godt fornøyd med legen vår. Kingsley Mariadasan er hyggelig og lyttende, og vi har alltid fått raskt time ved akutt behov. Han er effektiv, samtidig som han tar seg tid til de viktige samtalene. At han ikke kaster bort tid, teller positivt for meg, ettersom han svært sjelden er vesentlig forsinket. Han er flink til å forklare. Han har topp utstyr, er allsidig, og faglig godt oppdatert. En bra fastlege og en hyggelig person!

Veldig fornøyd

Vi er en familie på 5 som har hatt Mariadasan som fastlege i 10-15 år. Ser at det er litt blandet tilbakemelding som går på "samlebånd" lite tid. Vel, vår erfaring er helt motsatt. Har alltid fått komme ved akutte tilfeller så tilgjengeligheten har vært svært god. Vi føler oss alltid godt ivaretatt og har absolutt ikke følelsen om å bli "kastet ut" så fort som mulig. Han er grundig, spør alltid om det er noe mer han kan hjelpe deg meg og slik at selv om han er en travel mann så får vi aldri oppfatningen av noe "samlebånd". Kan anbefale Mariadasan på det aller sterkeste!

Jeg har byttet lege.

Har hatt Mariadasan som lege i noen år. Han har mange pasienter, men har opplevd at det er lett å få time allikevel.Han har derimot i de siste årene "samlebånd" av pasienter, hvor det går fort unna. Jeg har opplevd å ikke bli lyttet til i vanskelige situasjoner, og at han samtidig har private tlf.samtaler som omhandler egen eiendomsutvikling.
Har nå byttet til en lege som har færre på sin pasientliste.

Ikke fornøyd...

Har bruk Mariadasan i 6 år. Har heldigvis ikke vært mye syk, i allefall ikke alvorlig. Fikk for en stund siden endel plager og gikk da til legen der vi fant en ganske alvorlig diagnose. Når nå det akutte er stabilisert føler jeg fortsatt at han har samlebånd og ikke lytter til hva jeg har og si. Føler jeg må finne ut hva vi kan gjøre osv... En slik lege vil ikke jeg ha, så har nå bestemt meg for og bytte lege.

Veldig flink lege!

Han er både kunnskapsrik og har evnen til å forklare ting på en folkelig måte.
Vi er på bølgelengde med en gang, han er meget proffesjonell samtidig med en kameratslig vennlighet. Stoler 100% på ham.