Trond Erik Wennevold

Autorisasjon (2018)

Trond Erik Wennevold er en av 12 fastleger i Lyngdal

Siste vurderinger av Trond Erik Wennevold

Flink

En av de beste legene jeg har hatt, Trond Erik tar seg og lytter når jeg er der. Stiller opp når jeg virkelig trenger samtale, enten via pasientsky eller på kontoret. Kontakter spesialister når det er nødvendig. Alt i alt en meget dyktig fastlege.

Veldig hyggelig/dyktig lege

Alletiders mann, veldig løsningsorientert, en mann man slipper å purre på, trygg og god, alltid ett vennlig ord på veien inn til kontoret

Begynte bra

Følte meg sett og hørt de første gangene. Etter hvert ble svartid lengre og lengre og til slutt helt fraværende. Snakker om å søke råd andre steder men blir ikke nevnt neste time. Sitter på en høy hest og virker som man får en tryne faktor hvis man krever bedre hjelp en det man får. Er man i en sårbar posisjon vil man slite med å føle seg lite sett og hørt. Og man vil kjenne på en desperasjon da man føler man ikke blir trodd på. Slik jeg har følt meg unner jeg ingen.

Flink

Følger opp pasienten, søker råd andre steder ved behov, flink til å forklare, ringer deg opp. Alltid et smil på lur. Ikke lett å vippe av pinnen. Faglig flink.