Jorunn Sørensdotter Homme

Asheimveien 2 4318 Sandnes
Jorunn Sørensdotter Homme er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Jorunn Sørensdotter Homme

Bare rett og slett BEST

Viser hensyn til oss godt voksne, og får oss menn til å glemme at legger burde vert av hannkjønn
Gjør gjerne en ekstra jobb mot myndigheter når det trengs
forklarer også situasjonen på et forstålig språk når sykehuset ikke har maket den oppgaven
Sjekker sporenstraks med andre resurser om hun er i minste tvil
Da hun virker ganske kunnskapsrik,er det jo ikke så ofte det trengs.
Må bare flytte kona over til henne i en fart.

En av de beste legene jeg har hatt!

Jeg er så fornøyd med å ha Jorunn Homme som min fastlege. Hun er behagelig og rolig! Lett tilgjengelig og imøtekommende. Når jeg trenger medisiner sender jeg SMS til SLS og etter et par dager kan vi hente på apoteket. Ingen venting i telefon!

Beste legen!

Jorunn er en super flink lege, med masse kunnskap og forståelse! Trengte ikke å si så mye om mine problemer før hun fant utav hva det var og sendte meg videre. Hun lytter og tar deg på alvor, kommer ikke til å bytte lege igjen etter hun!

Fantastisk Lege

Har bare gode ord å si om Jorunn. Kjempe flink Lege. Hun lytter, og sender deg videre viss hun er i tvil på noe. Flytter nå til Bergen, og håper jeg får en like gode lege der.

Julie Hustad og Jorunn Sørensdotter Homme

Julie Hustad er en lege som vil deg bare godt. Tar seg alltid tid. Er skarp og full av kunnskap. Finner alltid en løsning og årsak til dine problemer. Om ikke, så sender hun deg alltid videre til leger med spesiell kompetanse.

Jorunn Sørensdotter Homme har jeg overhode ikke noe vondt å si om. Hun er en rolig og sindig person. Du blir alltid ivaretatt. Intlegent og kunnskapsrik. Bare godt å si om henne.

Begge legene har jeg aldri avvist meg. De har alltid vært der. Flinke leger begge to.