Brit Hov

Autorisasjon (2001)

Risavika Legekontor Telefonnummer51 69 00 3051 69 00 ...
Risavika Havnering 247 4056 Tananger
Brit Hov er en av 24 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Brit Hov

Ok lege om du er passe oppegående og flink til å stille egen diagnose !

Jeg har hatt Brit Hov som fastlege i 6 mnd. Og vært hos henne ca 4-5 ganger.
Hun er veldig rolig, sier lite og spør aldri hvordan jeg har det.
Veldig dårlig til å følge opp med blodprøver.
Jeg måtte selv be om forskjellige blodprøver, etter å ha begynt med en medisin som krever tett oppfølgning.
(Noe jeg selv leste meg opp på )

Føler meg veldig dårlig ivaretatt.

Føler nesten at jeg i godt samarbeide med Google, har blitt en ‘lege’, siden jeg selv må finne diagnose og behandling !

Good doctor

Brit may not be one who speaks much & I have no problem at all with it. I am very satisfied with her service. She is a good listener, courteous and I don’t doubt her competence. She makes you feel relaxed and cares about your opinion on issues especially when recommending treatment choice(s). I would not hesitate to recommend her services to anyone.

God og rask hjelp

Brit er en en hyggelig lege som er flink til å tilrettelegge for samarbeid med andre helseinstanser (henvisninger til spesialisthelsetjenesten, sykemeldinger, pasientreiser, m.m.).

Får alltid time raskt, og hun er flink med barn. Føler jeg får like god hjelp uansett om det er noe alvorlig eller det er noe mindre komplisert. Kan absolutt anbefale henne som en lege til hele familien!

Ikke nok kompetanse

Min erfaring er at hun ved flere anledninger ikke undersøker ordentlig hva som feiler pasienten, og dessverre i flere tilfeller ikke har god nok kompetanse til å hjelpe pasientene slik det er behov for. Veldig hyggelig dame, men det er dessverre ikke nok.

Rart og Reservert

Har brukt Brit i 4 år. Hun hilser aldri på meg. Er ikke bra med barn. Stiller ikke spørsmål. Handler som det er min jobb å komme med en diagnose. Jeg bytter fastlege! Hennes snille og vennlige kontorpersonale er det eneste gode