Dulari Jayasingha

Autorisasjon (2002)

Håbet Legesenter AS Telefonnummer51 60 18 5051 60 18 ...
Håbafjellveien 4 4325 Sandnes
Dulari Jayasingha er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Dulari Jayasingha

Var den beste men vet ikke lengre ?

Jeg har gått til henne i mange år. Hun snakker en del om seg selv og blir ofte irritert om jeg kommer med egne meninger

en lege for de enkle fysiske problemstillinger?

Jeg gikk til Dulari i flere år og var lenge fornløyd. Hun var søt og imøtekommende, om enn litt stresset og mindre grundig. Snakket litt mye om seg selv. Da jeg trengte tid og problemstillingen ikke lenger var rett fram enkel, gikk det skeis. Hun støttet ikke, men tvilte. Hun mente på mine vegne og lyttet ikke lenger. Vi hadde en liten trefning og jeg forsøkte å rydde opp og bestilte dobbelttime for å snakke og legge det bak oss. Hun avviste meg tvert, ville ikke høre mer og mente jeg kastet bort tiden hennes. Jeg byttet fastlege, og har nå fått en lege som viser meg den tilliten jeg mener er hensiktsmessif ift faktisk å bli bedre.

En dyktig lege

Tar seg tid til pasienten og er grundig. Hun er interessert i å hjelpe meg som pasient og tar seg tid til å høre på. Hun inngir tillit ved å være grundig og forklarer resultatene av alle prøver. Hun er også flink til å lytte og inngir tillit.

Legen som ser deg

Er utrolig glad for at det finnes sånne leger.Hun tar seg god tid og gjør et grundig arbeid.Føler meg veldig trygg hos henne.Har alltid godt humør som smitter over på deg som pasient og det viktigste av alt,du føler deg godt ivaretatt.

HUN ER KJEMPE FLINK

Dulari har jeg hatt som lege siden jeg flyttet til Sandnes, fra 2005, hun er den beste legen!