Naresh Sugandiran

Autorisasjon (2016)

Naresh Sugandiran er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Naresh Sugandiran

Hyggelig men utilgjengelig

Har hatt ham som fastlege i ca. 1,5 år. Oppfatter Naresh Sugandiran som en flink lege, men han er alltid forsinket og man føler man må haste litt gjennom timen. Opplever også at legekontoret drives med stort antall vikarer som ofte byttes ut, og det er derfor veldig sjeldent jeg faktisk har truffet fastlegen min. Disse vikarene har jeg for det meste hatt veldig gode opplevelser med, og jeg føler både fastlegen og vikarene har gjort mange undersøkelser og ikke er redde for å henvise videre. Men én vikar jeg har møtt på virket nedlatende og uempatisk og jeg gikk gråtende ut fra den verste legetimen jeg har hatt. Så man vet aldri hva som venter en når man bestiller time her. Det er vanskelig å føle at man blir helhetlig og ordentlig fulgt opp når man får ny vikar hver gang, så jeg prøver meg derfor på et annet legekontor nå.

Det er enkelt å bestille resepter og timer i appen (patientsky). Når man sender andre henvendelser får man svar samme dag. Da jeg begynte å gå til dette legekontoret var det mulig å få timer neste dag, men nå har det blitt lengre ventetid for ledige timer. Må ofte vente 40 min etter bestilt tid før jeg faktisk kommer inn.

Dyktig men som regel er det vikar

Naresh er dyktig når man først får time med ham. Dessverre er det som oftest vikar, og vanligvis ny hver gang. Det utgjør en stor risk for at historikk ikke blir lest, og man dermed ikke plukker opp sykdommer tidlig. Anbefales om man faktisk får time med ham hver gang.

Fantastisk !

Han er meget dyktig på å lytte, diagnosere og forklare hva ting og tang betyr. Ikke alltid så lett for oss "vanlige" og skjønne de medesinke ordene.

Følger ikke opp avtaler

har bedt om lungestest ved to anledninger og har ventet i 6 måneder på oppflging. Har blitt verre i mellomtiden. Ikke å anbefale hvis du er bekymret for helsen.

Ok, men bedre vikarer og alltid forsinket

Ok førsteinntrykk, men virker tilsynelatende uinteressert i pasienten. Virker alltid som han har dårlig tid, og kan bagatellisere uten å forklare særlig hvorfor. Ellers virker han til å gjøre undersøkelser osv på en tilfredsstillende måte. Alltid forsinket (minst 15 min), og ofte møter du en vikar (trolig turnusleger) uten å ha blitt forespeilet det. Turnuslegene er derimot kjempeflinke - hatt gode erfaringer med både en mann og en kvinne der!