Mariann Rakova Mathiesen

Otto Ruges vei 80 1361 Østerås
Mariann Rakova Mathiesen er en av 106 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Mariann Rakova Mathiesen

Fantastisk

Hun har vært min fastlege i 32 år. Alltid tatt seg tid til meg og mine små og av og til større problemer. Noen ganger kommer jeg ikke inn til avtalt tid, men hva gjør vel det da jeg føler meg ivaretatt på alle måter uansett. Jeg gruer meg virkelig til hun går av med pensjon....ingen kan erstatte henne. Heia dr Mariann. 😍

Flink og nøye

Hun tar deg på alvor hvis det er grunn til det, har lav terskel for å ta prøver og henviser videre. Hun er også opptatt av psykisk helse. Noen ganger har hun litt dårlig tid og da kan hun glemme litt. Samvittighetsfull lege.

God person,utmerket profesjonell og veldig hjelpsom, det beste

Vi er meget fornøyd med Mariann som vår faste lege.
Hun er god til å høre oss, hun spørre alltid hvordan det går med familie. Svært effektiv.

Meget dyktig og tilstedeværende lege

Vi er superfornøyde med Mariann! Hele familien er enige om at vi aldri har hatt en så god, varm, kunnskapsrik og klok lege før.

Mariann har tid til å lytte, er tilstede og har en væremåte som gjør at man føler seg sett, trygg og ivaretatt.

Den beste fastlegen jeg har hatt! faglig våken og sterk og super til å kommunisere

faglig veldig oppdatert og sterk, tar initiartiv til videre undersøkelser og oppfølging. stiller alltid opp ved behov. ryddig gjennomgang av undersøkelser, varm og forståelsesfull. ser helepasienten. klok i ordet beste betydning. Kan varmt anbefales. håper hun passer gidt på seg selv også hun som er så utolig god til å ta vare på alle andre.