Tina Reppe Haave

Autorisasjon (2018)

Nardosletta legesenter Telefonnummer73 82 10 4073 82 10 ...
Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim
Tina Reppe Haave er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Tina Reppe Haave

Meget fornøyd.

Etter flere ulike leger et par år er jeg meget fornøyd med Tina, hun er lyttende, interessert og er flink til å koble på faglig innsikt. Håper på å beholde henne!

En lege som tar deg på alvor!

Har bare gode erfaringer med Tina som fastlege. Hun tar meg på alvor på en måte jeg aldri før har opplevd fra en fastlege, og det er utrolig godt å føle seg trygg på at man blir trodd på når man møter opp til legetime, spesielt som kvinne. Veldig dyktig faglig også, opplever henne som veldig oppdatert på nyere forskning og kunnskap!

Hun er også alltid blid, noe som gjør legebesøket veldig hyggelig!

Empatisk og trygg

Jeg har vært til Tina flere ganger i løpet av den siste tiden. Det har vært både fysiske og psykiske problemstillinger.

Tina har vært så flink til å lytte og har tatt mine problemer på alvor. Jeg har følt meg godt ivaretatt! Hun tar seg god tid til forstå hele problemstillingen, og jeg har ikke fått følelse av hastverk selv om vi har ligget noe bak tidsskjemaet et par ganger.

Tina har også kommet med veldig gode faglige innspill i forhold til mine problemer og henvist meg til relevant instanser når det har vært aktuelt.
Hun er en veldig empatisk, trygg og kunnskapsrik lege.
Anbefales!