Mai Lan Cathrine Tran Nguyen

Autorisasjon (2019)

Aklinikken Lørenskog Telefonnummer22 99 95 0022 99 95 ...
Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Mai Lan Cathrine Tran Nguyen er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Mai Lan Cathrine Tran Nguyen

Veldig bra om du får time ( nesten aldri)

Jeg må ut av A-klinikken. Har ikke sett ledig time med fastlege Mai Lan Cathrine Nguyen på nesten et år…
Når er det faktisk ingen andre ledige leger. Dårlig legeklinikk.

Vanskelig å få tak i.

Selve legesenteret er helt ubrukelig. Umulig å komme gjennom på telefon og pasientsky-kommunikasjonen de bruker er heller håpløs.
Har som regel brukt andre fastleger på klinikken fordi min fastlege aldri var tilgjengelig.
Trenger du legetime samme dag så er det umulig på dette legesenteret da de aldri svarer telefonen.
Telefonsvarer opplyser, i februar 2023, at det er stor ventetid på telefonen grunnet corona-virus og det sier jo litt om hvor oppdaterte de er på dette legesenteret.
Anbefales IKKE.

Super lege

Veldig fornøyd med å ha henne som lege. Tar problemene seriøst, sjekker ordentlig opp og følger fort opp. Gir den informasjonen som trengs og svarer rask på meldinger på pasientsky de gangene jeg har sendt noe der. Også veldig god på å forklare og vise, noe hun også tar seg god tid til.

Kan absolutt anbefale henne.

God lege, men umulig å få tak i

Har hatt denne legen som fastlege siden jeg flyttet til Lørenskog november 2020.
Jeg er godt fornøyd med selve legen når du er i samme rom, og henvendelser på pasient sky blir også svart innen rimelig tid. Men:

Min mann ble kreftsyk og da reiseveien til hans fastlege ble for lang byttet han over til denne legen. Det ble derimot et mareritt da det ble umulig å få tak i henne, hverken sykehus, kreftkoordinator, jeg eller noen andre klarte å få tak i henne.
Etter min manns død måtte forsikringsselskapet ha kontakt med legene han hadde hatt de siste 5 årene. Av 3 leger var 2 rask med å svare, men til min forståelse mangler det fortsatt svar fra den siste.

Som sagt, jeg kan anbefale denne legen til hverdags, men skjer det noe alvorlig er ikke denne legen av de enkleste å få tak i.

Trygg og empatisk

Må innrømme at jeg var litt skeptisk til en så fersk lege, men det uten grunn. Erfaring kommer med årene, men sånn er det jo for oss alle! Ja, hun er relativt ny, men det betyr ikke at hun ikke kan! Uansett finner Cathrine alltid ut av ting og gir en følelse av trygghet. Hun får jobben gjort, er nøye, følger opp pasienten og viser forståelse og empati. Hun tar seg god tid til å forklare, uansett hvor travelt det er på legekontoret.
Selv er jeg sykepleier og dermed ekstra opptatt av kvalitet på behandling og har møtt mange leger som på langt nær er som Cathrine.
Jeg anbefaler henne på det varmeste.