Andre Olstø Johnsen-Hope

Autorisasjon (2016)

Nesttun Legekontor Telefonnummer55 13 34 8255 13 34 ...
Postboks 26 Nesttun 5852 Bergen
Andre Olstø Johnsen-Hope er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Andre Olstø Johnsen-Hope

Flink og hyggelig

Føler at jeg blir godt ivaretatt og at det tas nok tid til å gå godt igjennom det som tas opp på legetimene.

LGBTQ+ og kroniker vennlig

André er en lege jeg som trans og skeiv har følt meg komfortabel med fra første time. Han oppleves kunnskapsrik og fordomsløs.

I tillegg til å være skeiv er jeg også kronisk syk. André er flink til å koordinere spesialister, og henviser der det trengs. Han tar seg god tid og lytter til deg som pasient. Noe som gjør at jeg føler meg sett og godt tatt vare på.

Timene hans blir fort booket, som gjør at en kan måtte vente 2-3 uker på å få time hos han. En kan få time hos en annen lege på kontoret i mellomtiden. Ved akutt behov for time kommer en enten til André, eller en annen lege samme dag. Dette har jeg ikke opplevd som et problem, da jeg har blitt godt møtt av alle de ansatte på kontoret.

Tar pasientens livskvalitet på alvor

Jeg følger meg sett og tatt på alvor av Andre. Han henviser videre ved behov, er grundig, forklarer ting på en forståelig måte og klarer å forholde seg til mer komplekse problemstillinger. Jeg har inntrykk av at han har svært mye å gjøre, har derfor forståelse for at ting av og til kan ta litt tid. Den beste fastlegen jeg har hatt (jeg har møtt en del leger med min kroniske sykdom). Håper jeg får beholde han lenge lenge!

De ansatte på kontoret er stort sett hyggelige og behjelpelige, og svarer relativt raskt på telefon. Kan av og til glemme å besvare ting per melding.

Dyktig fastlege

André er en behagelig og dyktig fastlege. Ærlig. Tar seg god tid. Kunnskapsrik, men vet sine begrensninger.