Claus Uhrenholt Christensen

Autorisasjon (2018)

Claus Uhrenholt Christensen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Claus Uhrenholt Christensen

Lite tilgjengelig

Byttet til Claus for en god stund siden men har aldri vært hos ham da han kun virker å være tilgjengelig et par dager i måneden.
Ventetid på en måned er skrekkelig når det er noe som haster.

Kunnskapsrik, dyktig og empatisk.

Jeg er svært fornøyd med å ha Claus som min fastlege. Med en periodevis krevende helse er det avgjørende for meg å kjenne tillit og trygghet hos fastlegen, og det gjør jeg hos Claus. Han er dyktig, hyggelig og interessert. Oppfølgingen jeg får hos han er svært god og informativ. Han følger også raskt opp elektroniske henvendelser.

Veldig fornøyd med legen!

Han virker grundig og er flink til å gi tilbakemeldinger og jeg blir tatt på alvor. Har hatt telefon konsultasjon med ham også - veldig bra.

Anbefales ikke. Lite tilstede under legetimen

Claus er vært fastlegen min over tid og er svært lite tilstede i samtalen når man møtes. Han skriver/journalfører vært ord, uten å ha særlig blikkontakt eller er tilgjengelig. Han er lite tilgjengelig og oppleves som at «du er nok en pasient». Føler seg litt sett og er ofte sen i forhold til avtalt tidspunkt, men hyggelig (snakker dansk). Han kan med fordel bli mer tilgjengelig, uten at det skal gå over 1 måned for å avtale legetime.

Snakker kun dansk

Han er vanskelig å forstå, og virker lite sympatisk. Etter 20 min. ga han kun en kort beskjed om at konsultasjonen var over; og at jeg måtte bestille ny time (4 ukers ventetid), selv om dette kun gjaldt rekvisisjon for blodprøve i kontoret ved siden av. Denne legen vil jeg absolutt ikke anbefale