Stig Raymund Lillesund

Breidablikk legekontor as, Utsira legekontor Mann, 44 år

Autorisert2003
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser 0 av 1650
Vil du bytte til denne fastlegen?

Breidablikk legekontor as

Breidablikkgaten 149 5525 Haugesund
Stig Raymund Lillesund er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Stig Raymund Lillesund

Ikke helt fornøyd.

Jeg synes at han tar seg for liten tid.Når en er "kroniker" er tre,fire minutter for lite.En forventer at legen kommer med anbefalinger når en forteller hvilke plager en sliter med,Jeg føler at jeg må hjelpe han i gang,og det irriterer meg.Kan det være at jeg er for gammel at han ikke bryr seg,med andre ord;Godt ut på dato.Når han har spurt hvilke medisiner jeg trenger ,da føler jeg at han er ferdig med meg,og dette spørsmålet får jeg før jeg har fortalt om mine problemer.En må kunne føle seg trygg etter en har vært hos sin fastlege,noe jeg ikke er.

Meget behagelig person .

Har hatt Dr .Lillesund side han startet sin praksis I Haugesund var vel en av hans første pasienter .
Iløpet av disse årene så har han en fantastisk person som er veldig dyktig i sin praksis ikke bare har jeg opplevd det , men flere andre sier det også .
Så han kan anbefales på det sterkeste .

Vanskelig å få bestillt time

Jeg prøvde i 3 dager å få bestillt en legetime uten hell.
Enten var det opptatt eller så var det kun en telefonsvarer.
Ett legekontor bør kunne svare. Jeg valgte da ett privat legesenter.

ikke flink

Han er ikke flink. Har måttet ringe rundt til andre leger for å vite hva jeg må si til han at han må gjøre.
Jeg er gravid og får ingen beskjeder av han. Får ikke vite at jeg må komme på kontroll, eller når det er. Har måtte tatt så og si alt med andre leger. Når jeg har prøvd å spurt de damene som jobber der om kontroll time så får jeg bare beskjed om at jeg må ta det med legen. Men jeg må jo få en time for å kunne ta det med legen..
Anbefaler han IKKE til gravide.

Dyktig, behagelig og tilgjengelig.

Jeg er veldig fornøyd med Dr.Lillesund.
Han er meget kompetent, lytter til pasienten og er tilgjengelig på kort varsel.
I tillegg til Dr.Lillesund er resten av medarbeiderne på kontoret også dyktige og forståelsesfulle. Man føler seg velkommen og tatt på alvor.
Jeg vil uten tvil anbefale Dr.Lillesund til enhver som ønsker god behandling, respekt og en lege som opptrer som et medmenneske og ikke har noe av det "arrogante" ved sin væremåte en dessverre opplever hos endel andre aktører innen faget.