Stig Raymund Lillesund

Karmsundgata 208 5527 Haugesund
Stig Raymund Lillesund er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Stig Raymund Lillesund

Helt ok

Min erfaring er helt ok. Veldig dyktig på enkelte ting, er raskt på allerten. MEN er ikke å anbefale til gravide. Har langt utgåtte bøker, dårlig sjekk, veier ikke den gravide og lista er lang............. Da er jordmor på helsestasjonen gull verdt i forskjell til Lillesund dessverre......

Bra lege. Han har beina godt plantet i bakken.

Grei type, har hatt ham i sikkert 10 år, og han kan virke røff, men han har humor og empati. Og tro ikke ett øyeblikk at han er dum. Han er smart. Jeg kommer ikke til å skifte ham ut.

Ikke helt fornøyd.

Jeg synes at han tar seg for liten tid.Når en er "kroniker" er tre,fire minutter for lite.En forventer at legen kommer med anbefalinger når en forteller hvilke plager en sliter med,Jeg føler at jeg må hjelpe han i gang,og det irriterer meg.Kan det være at jeg er for gammel at han ikke bryr seg,med andre ord;Godt ut på dato.Når han har spurt hvilke medisiner jeg trenger ,da føler jeg at han er ferdig med meg,og dette spørsmålet får jeg før jeg har fortalt om mine problemer.En må kunne føle seg trygg etter en har vært hos sin fastlege,noe jeg ikke er.

Meget behagelig person .

Har hatt Dr .Lillesund side han startet sin praksis I Haugesund var vel en av hans første pasienter .
Iløpet av disse årene så har han en fantastisk person som er veldig dyktig i sin praksis ikke bare har jeg opplevd det , men flere andre sier det også .
Så han kan anbefales på det sterkeste .

Vanskelig å få bestillt time

Jeg prøvde i 3 dager å få bestillt en legetime uten hell.
Enten var det opptatt eller så var det kun en telefonsvarer.
Ett legekontor bør kunne svare. Jeg valgte da ett privat legesenter.

ikke flink

Han er ikke flink. Har måttet ringe rundt til andre leger for å vite hva jeg må si til han at han må gjøre.
Jeg er gravid og får ingen beskjeder av han. Får ikke vite at jeg må komme på kontroll, eller når det er. Har måtte tatt så og si alt med andre leger. Når jeg har prøvd å spurt de damene som jobber der om kontroll time så får jeg bare beskjed om at jeg må ta det med legen. Men jeg må jo få en time for å kunne ta det med legen..
Anbefaler han IKKE til gravide.

Dyktig, behagelig og tilgjengelig.

Jeg er veldig fornøyd med Dr.Lillesund.
Han er meget kompetent, lytter til pasienten og er tilgjengelig på kort varsel.
I tillegg til Dr.Lillesund er resten av medarbeiderne på kontoret også dyktige og forståelsesfulle. Man føler seg velkommen og tatt på alvor.
Jeg vil uten tvil anbefale Dr.Lillesund til enhver som ønsker god behandling, respekt og en lege som opptrer som et medmenneske og ikke har noe av det "arrogante" ved sin væremåte en dessverre opplever hos endel andre aktører innen faget.

Flink ,

Flink, men føler av og til at ,legen ikke har tid til å høre visst, du har flere ting og snakke om. Kommer alltid fort inn til legen, slipper å vente flere uker for å komme inn

Faktisk den Beste Legen jeg har hatt

Veldig imøtekommende lege.
Følte meg trygg i fra første timen hos Lillesund.

Han har følgt meg opp meget bra på alle områder.

Og han lytter på hva jeg som pasient har å si.
Om det er noe som må gjøres, går det fortgang i sakene.
Han henviser meg til den rette spesialist etc med engang.

Hos Lillesund føler jeg meg trygg som pasient og som menneske.

Effektiv, hyggelig, og med glimt i øye!
Blir nesten Sykdomsfri bare ved å gå på legebesøk, dette oppsummerer egentlig hvor fornøyd jeg er.

Anbefalest på det varmeste.

Må også få med att personalet hos ham er veldig hyggelige også.

God lege, dårlig tilgjengelighet

Jeg har hatt denne legen i 2 år og har hatt en del besøk pga kronisk lidelse. Jeg føler at legen tar meg på alvor og om det er tvil om noe sender han meg videre for tester for å være sikker i sin vurdering som er veldig bra.
Det negative å si om dette legekontoret er at det kan være veldig vaskelig å komme i telefonkontakt med legesenteret, selv i telefontiden blir man satt over til den automatiske telefonsvareren. Det hadde vert fint om de hadde hatt ett køsystem på telefon. Noen ganger ringer de opp igjen senere som er veldig bra men det har ikke alltid vert tilfelle hos meg, den verste gangen tok det meg 3 dager å få kontakt med legekontoret. Ventetiden hos legen kan også være ganske lang, men det etter min erfaring vanlig hos fastlegekontorer.

ingen over ingen ved siden.

kan ovehode ikke tenke meg at noen kan nå opp til dr lillesund. han er en veldig dyktig lege , å en helt fantastisk man. anbefales på det varmeste.

Fantastisk !!

Han er desidert den beste eg har hatt hittil ! Han er tålmodig, høyrer på meg og han tar mine problem seriøst !
Han er forsiktig og etter min meining den beste fastlegen du kan ha ...

VELDIG FORNØYD !!

Beste legen jeg har hatt!

Fantastisk lege! Jordnær, sympatisk, medmenneskelig! Tar deg på alvor og lytter! Virkelig en utrolig lege som jeg har anbefalt til mange!

Bra og ærlig. Lite ventetid

Bra og ærlig lege.
Får time raskt, og er nesten ikke ventetid ut over avtalt time.

Kjempe fornøyd!!

Jeg er kjempe fornøyd med dr Lillesund og Breidablikk legekontor! Får veldig raskt time og tar de ikke telefonen så ringer de alltid opp igjen! Kjempe service!
Ellers så er Lillesund en lege som ser på pasienten når èn prater med han, han er rask å sende videre til behandling/utredning og gir seg ikke! Kjempe lege som jeg ikke vil bytte ut!

Kjempe god!

Har hatt Lillesund i mange år nå. Han er akkurat som en lege skal være ; tilgjengelig, lytter, rolig, masse humor, jordnær, og ikke minst skaper han en slik tillit. Han stoler jeg på med alt. Jeg kommer aldri til å bytte lege, hvorfor skal man det når man har den beste?

Best i Haugesund

Kjekk lege og har peiling har god kontakt med pasienter og husker deg fra forige gang.

"folkelig" ærlig og grundig lege !

Veldig lett å kommunisere med,fin humor :-) Grundig og er rask med å ta ytterlige prøver,tester om det trengs ! Beste legen jeg har hatt !!!

Den beste legen jeg har hatt!

Utrolig dyktig, forståelsesfull, imøtekommende og utrolig hyggelig fastlege. Kommer aldri til å bytte...

God lege

Har brukt Dr.Lillesund i mange år nå og han er en dyktig lege som virkelig lytter til det jeg har å si. Det han ikke finner ut av selv sender han videre til neste lege! Slik at jeg alltid får et svar!
Lett å få time og tar de ikke telefonen så ringer de opp igjen!
Kjempe service!