Stig Raymund Lillesund

Karmsundgata 208 5527 Haugesund
Stig Raymund Lillesund er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Stig Raymund Lillesund

Helt ok

Min erfaring er helt ok. Veldig dyktig på enkelte ting, er raskt på allerten. MEN er ikke å anbefale til gravide. Har langt utgåtte bøker, dårlig sjekk, veier ikke den gravide og lista er lang............. Da er jordmor på helsestasjonen gull verdt i forskjell til Lillesund dessverre......

Bra lege. Han har beina godt plantet i bakken.

Grei type, har hatt ham i sikkert 10 år, og han kan virke røff, men han har humor og empati. Og tro ikke ett øyeblikk at han er dum. Han er smart. Jeg kommer ikke til å skifte ham ut.

Ikke helt fornøyd.

Jeg synes at han tar seg for liten tid.Når en er "kroniker" er tre,fire minutter for lite.En forventer at legen kommer med anbefalinger når en forteller hvilke plager en sliter med,Jeg føler at jeg må hjelpe han i gang,og det irriterer meg.Kan det være at jeg er for gammel at han ikke bryr seg,med andre ord;Godt ut på dato.Når han har spurt hvilke medisiner jeg trenger ,da føler jeg at han er ferdig med meg,og dette spørsmålet får jeg før jeg har fortalt om mine problemer.En må kunne føle seg trygg etter en har vært hos sin fastlege,noe jeg ikke er.

Meget behagelig person .

Har hatt Dr .Lillesund side han startet sin praksis I Haugesund var vel en av hans første pasienter .
Iløpet av disse årene så har han en fantastisk person som er veldig dyktig i sin praksis ikke bare har jeg opplevd det , men flere andre sier det også .
Så han kan anbefales på det sterkeste .

Vanskelig å få bestillt time

Jeg prøvde i 3 dager å få bestillt en legetime uten hell.
Enten var det opptatt eller så var det kun en telefonsvarer.
Ett legekontor bør kunne svare. Jeg valgte da ett privat legesenter.