Utsira legekontor

Siste vurderinger av behandlere ved Utsira legekontor

Anbfelales ikke som fastlege

Lege: Stig Raymund Lillesund Skrevet

Stig Lillesund er en lege med høy fagukunnskap, men viser lite empati. I tillegg tar det utrolig lang tid å få kontakt med han noe som gjør det krevende å få hjelp. Anbefales ikke.

Har venta på en telefon i 1 uke nå

Lege: Stig Raymund Lillesund Skrevet

Har lenge slitt med å få hjelp hos han. Ringte han for 1 uke siden for en enkel sak, men han sa at jeg måtte komme fysisk innom for at han skulle hjelpe meg. Jeg sa at jeg ikke kunne på grunn av at jeg ikke var i nærheten, men så sa han at han kunne ringe meg i løpet av dagen eller i morgen. Har nå ventet i over 1 uke og han har ikke ringt eller noe. Ringer til helsehuset, men de tar ikke telefonen...

Gikk til legevakten og de ordnet saken med en eneste gang.

God lege, dårlig kommunikasjon

Lege: Stig Raymund Lillesund Skrevet

Stig Raymond er grej lege som hører på problemene. Det går raskt unna men han lytter. Problemet er å få tak på han, det er ingen chat, telefonkø er minst 20 minutter og sms tjeneste for å booke tid koster 3 kroner per sms. Og du kan ikke få hjelp uten å komme innem personligen.

lytter, men går for fort

Lege: Stig Raymund Lillesund Skrevet

har gått til han mye. han er en bra fastlege, hører på deg og har øyekontakt ved timer. men merker at han prøver å få inn neste pasient til presis klokkeslett. han spør ikke spørsmål som kan hjelpe med å forsterke henvisning. men merker at han bryr seg og hjelper så mye han kan.

Respektfull og lyttende

Lege: Stig Raymund Lillesund Skrevet

Han er til stede i samtalen og lytter til hva jeg har å si. Han ser helheten og ikke bare detaljene. Han møter deg på en respektfull og profesjonell måte.