Utsira legekontor

Siste vurderinger av Utsira legekontor

Lite engasjert

Lege: Stig Raymund Lillesund Skrevet

Opplever han som lite engasjert. det virket også som det var lite fokus på meg som pasient, og at det er mer viktig å bli fort ferdig med timen slik at neste slipper inn.

Den ene resepsjonisten hans (Vital Helsehus) har ved to anledninger vært litt hissig/lite hyggelig på telefon. Ved en av disse anledningene la hun på når jeg ytret min mening om at jeg syntes det var unødvendig å måtte møte opp på time på legekontoret for å bli sendt videre på røntgen - etter anbefaling fra en ekspert jeg hadde blitt henvist til tidligere.

Trygg å masse kunnskap

Lege: Stig Raymund Lillesund Skrevet

Hatt denne legen i mange år nå å kjempefornøyd på alle måter, får alltid den hjelpen me trenge å alltid tid til å lytte

God Lege - trygg og kunnskapsrik

Lege: Stig Raymund Lillesund Skrevet

Jeg blir møtt av en proff lege med masse kunnskap og erfaring. Gode samtaler med fokus på behandlingen, ikke så mye diagnose, rett på sak.

Fantastisk!!

Lege: Stig Raymund Lillesund Skrevet

Han er første lege som ser og hører meg. Er alvorlig kronisk syk og han tar seg god tid til meg og bryr seg veldig om pasientene sine!
Det er lett å komme gjennom på telefon, får raskt time og får god behandling uansett hva :)

Helt ok

Lege: Stig Raymund Lillesund Skrevet

Min erfaring er helt ok. Veldig dyktig på enkelte ting, er raskt på allerten. MEN er ikke å anbefale til gravide. Har langt utgåtte bøker, dårlig sjekk, veier ikke den gravide og lista er lang............. Da er jordmor på helsestasjonen gull verdt i forskjell til Lillesund dessverre......