Stig Raymund Lillesund

Autorisasjon (2003)

0 av 170 (Utsira legekontor)
0 av 1650 (Flotmyr Helsehus AS)

Flotmyr Helsehus AS Telefonnummer52 82 70 0052 82 70 ...
Karmsundgata 208 5527 Haugesund
Stig Raymund Lillesund er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Stig Raymund Lillesund

ikke flink

Han er ikke flink. Har måttet ringe rundt til andre leger for å vite hva jeg må si til han at han må gjøre.
Jeg er gravid og får ingen beskjeder av han. Får ikke vite at jeg må komme på kontroll, eller når det er. Har måtte tatt så og si alt med andre leger. Når jeg har prøvd å spurt de damene som jobber der om kontroll time så får jeg bare beskjed om at jeg må ta det med legen. Men jeg må jo få en time for å kunne ta det med legen..
Anbefaler han IKKE til gravide.

Dyktig, behagelig og tilgjengelig.

Jeg er veldig fornøyd med Dr.Lillesund.
Han er meget kompetent, lytter til pasienten og er tilgjengelig på kort varsel.
I tillegg til Dr.Lillesund er resten av medarbeiderne på kontoret også dyktige og forståelsesfulle. Man føler seg velkommen og tatt på alvor.
Jeg vil uten tvil anbefale Dr.Lillesund til enhver som ønsker god behandling, respekt og en lege som opptrer som et medmenneske og ikke har noe av det "arrogante" ved sin væremåte en dessverre opplever hos endel andre aktører innen faget.

Flink ,

Flink, men føler av og til at ,legen ikke har tid til å høre visst, du har flere ting og snakke om. Kommer alltid fort inn til legen, slipper å vente flere uker for å komme inn

Faktisk den Beste Legen jeg har hatt

Veldig imøtekommende lege.
Følte meg trygg i fra første timen hos Lillesund.

Han har følgt meg opp meget bra på alle områder.

Og han lytter på hva jeg som pasient har å si.
Om det er noe som må gjøres, går det fortgang i sakene.
Han henviser meg til den rette spesialist etc med engang.

Hos Lillesund føler jeg meg trygg som pasient og som menneske.

Effektiv, hyggelig, og med glimt i øye!
Blir nesten Sykdomsfri bare ved å gå på legebesøk, dette oppsummerer egentlig hvor fornøyd jeg er.

Anbefalest på det varmeste.

Må også få med att personalet hos ham er veldig hyggelige også.

God lege, dårlig tilgjengelighet

Jeg har hatt denne legen i 2 år og har hatt en del besøk pga kronisk lidelse. Jeg føler at legen tar meg på alvor og om det er tvil om noe sender han meg videre for tester for å være sikker i sin vurdering som er veldig bra.
Det negative å si om dette legekontoret er at det kan være veldig vaskelig å komme i telefonkontakt med legesenteret, selv i telefontiden blir man satt over til den automatiske telefonsvareren. Det hadde vert fint om de hadde hatt ett køsystem på telefon. Noen ganger ringer de opp igjen senere som er veldig bra men det har ikke alltid vert tilfelle hos meg, den verste gangen tok det meg 3 dager å få kontakt med legekontoret. Ventetiden hos legen kan også være ganske lang, men det etter min erfaring vanlig hos fastlegekontorer.