Profilbilde av fastlege Magnus Espolin Johnson

Magnus Espolin Johnson

Profilbilde av fastlege Magnus Espolin Johnson

Om

Dr. Magnus Espolin Johnson er en dyktig lege med erfaring fra legevakter både i Finnmark og på Hardangervidda. Arbeid i disse områdene, der avstanden til sykehus er lang og ressursene kan være begrensede, har formet ham til en trygg og selvstendig lege.

Dr. Johnson er løsningsorientert og engasjert i sitt arbeid. Han ønsker sterkt å hjelpe sine pasienter og ser alltid framover med et positivt blikk.

Autorisasjon (2019)

Magnus Espolin Johnson er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Magnus Espolin Johnson

Dyktig fastlege

Magnus tar seg tid til å forstå problemstillinger og er veldig løsningsorientert. En dyktig fastlege!

Føler meg trygg med Magnus som lege

Jeg er veldig glad for at jeg byttet fastlege til Magnus. Han tar seg tid til å lytte og jeg føler meg både sett og forstått.
Han er også kunnskapsrik, men ikke på en skråsikker måte, og er det noe han er i tvil på så sjekker han det opp for å være sikker.
Det er så viktig for meg å føle jeg har tillit til legen min, da jeg har hatt en del helseproblemer som må følges med på. Denne tryggheten har jeg heldigvis funnet med Magnus.

Ble utrolig skuffet..

Leste mange positive kommentarer, men ble veldig skuffet. Har en komplisert og sjelden sykdom, en sykdom han ikke kjente til (noe jeg ikke forventet at han skulle) men uten å lese journalen min og uten å høre hele min sykehistorie følte jeg meg med engang forhånds dømt og følte ikke at jeg ble hørt eller forstått. Han hang seg veldig opp i feile ting og ting jeg prøvde å forklare han var feildiagnoserte ting for flere år tilbake (før dem fant den sjeldne sykdommen hadde andre leger mange teorier som var feil men som forfulger meg i journalen den dag i dag). Han var overhode ikke interessert i høre på forklaringen og etter kun ett møte mente han at halvparten av mine faste og veldig nødvendige medisiner måtte fjernes så fort som mulig. Han også vrir på ordene mine, husker ikke hva jeg har fortalt tidligere og har kun ledig timer en gang i mnd om du er heldig. Han ringer ikke opp etter avtale eller fornyer medisiner dagene det er avtalt og virker irritert om man sende resept forespørsel noen dager før medisin skal fornyes. Han gir inntrykk av at han har sympati, men har dagen etter glemt alt vi snakket om og tingene han skulle hjelpe med. Det er veldig frustrerende å ha en fastlege som man føler ikke hører eller ser deg, som forhåndsdømmer og ikke har tid til deg og som er overarbeidet. Angrer på at jeg byttet til han.

Dyktig og kunnskapsrik lege

Magnus er en fantastisk dyktig lege som ser deg og setter seg inn i dine utfordringer. Han tar deg på alvor og strekker seg langt for å finne løsning på problemene. Han lytter til hva du har å si og er utrolig hjelpsom og forståelsesfull. Kan på det varmeste anbefale han som fastlege!

Dyktig og engasjert

Veldig hyggelig, rolig og tok seg god tid. Hadde et par teorier om hva mitt problem/tilstand kunne være (i motsetning til forrige fastlege), og fremsto som oppriktig engasjert og interessert. Dette er min fjerde fastlege som voksen- aldri opplevd en så hyggelig, engasjert og imøtekommende lege. Anbefales virkelig!