Stian Ellingsen Lobben

Autorisasjon (2007)

Stian Ellingsen Lobben er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Stian Ellingsen Lobben

Begynte vanskelig, men.klok msnn

Vi kranglet til og begynne.med... jeg er barnrværnsbarn uten familie og sliter med traumer og kjipe minner. Tror han fatta det til slutt og vil si takk for forståelsen. Også beklager jeg.tidligere!

Anbefales absolutt ikke

Kviet meg hver gang jeg skal til ham. Opplever at Stian føler han har dårlig tid (kan aldri ta opp mer enn 1 ting om gangen når jeg er der) Tar deg ikke på alvor, og opplever han som svært uempatisk. Synes det er vanskelig å kommunisere med ham, og merker det er mistro til når jeg forklarer ting. Gått til ham i flere år men merker at han ikke bryr seg. Han har også hisset seg opp mot meg og blitt tydelig irritabel i stemningsleiet, noe som kan oppleves ekstra ubehagelig når det er legen din som snakker sånn til deg.

Kan anbefales!

Han er opptatt av at pasienten skal ha det bra både fysisk og psykisk. Viser omsorg ved å finne ut hva som passer best i din situasjon. Er effektiv. Har lun humor. Han er en lege som tar godt vare på dem rundt seg.

Dyktig og empatisk

Stian er først og fremst svært dyktig faglig, og i tillegg veldig hyggelig og forekommende. Jeg føler alltid at jeg blir tatt på alvor av ham, og det er avgjørende for meg.

Experienced and easy to talk to

He is experienced, helpful and eady to talk to. Available same day and always finding out what is wrong and best way to help me as a pacient.