Maren Næss Hopstad

Autorisasjon (2015)

Maren Næss Hopstad er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Maren Næss Hopstad

Veldig dårlig opplevelse

Anbefaler ikke! Ved første forespørsel nektet hun meg Pasientreise da jeg ikke kunne gå. Forsto ikke årsaken til sykdommen, men nektet å henvise meg til en hudlege da jeg var så plaget av problemet mitt. Det hun selv foreslo hjalp ikke, men gjorde bare problemet verre. Ikke i det hele tatt interessert i årsaken til smertene. I stedet for behandling tilbyr han sterke medisiner for å "forbedre livskvaliteten" som demper smerte og forårsaker døsighet og tretthet. Skrev 2 henvisninger til fysioterapeut, som ingen noen gang fikk. Avlyste timen min to ganger på rad, og jeg måtte vente i 2 måneder til neste. Og den siste tingen, som "bær på kaken": hun glemte å skrive en forespørsel om behandling! og husket bare da jeg begynte å kreve svar to måneder senere!!!
Jeg trodde det var nok nok nok og har gjerne byttet lege!

God lege

Jeg føler meg godt ivaretatt og er trygg på Maren. hun er flink til å kommunisere, lytter og bryr seg om pasientene.
Min erfaring med noen leger er at de trekker konklusjon før man er ferdig å snakke, det er ikke tilfellet her.

Jeg har ingen kritikk så langt, er litt ventetid, men det er det hos alle leger.

Fantastisk lege

Maren tar seg tid, lytter og er villig til å diskutere løsninger med deg som pasient. Det hender man må vente litt før man kommer inn til timen, men det gjør ingen ting når man vet at Maren bruker tiden som trengs på deg som pasient.

Henviser også videre til spesialist hvis ho er usikker eller i tvil. Kommer aldri til å bytte ut denne legen!

Ventetid

Har besøkt legen to ganger. Første gangen ventet 1 time, gang nr to ventet jeg 40 minutter. begge avtaler var før lunsj.

Godt håndverk/trygg

Meget fornøyd med hjelpen av både fastlege og resepsjonisten ihht tilgjengelighet og rask hjelp. I tillegg til helhetlig hjelp med god veiledning- endringsfokusert.