Øyvind Stople Sivertsen

Autorisasjon (2014)

Øyvind Stople Sivertsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øyvind Stople Sivertsen

Lyttende og kunnskapsrik

Dr.Sivertsen var vikarierende for min fastlege i sommer. Han møtte meg med åpenhet og nysgjerrighet. Hans hjelp var medvirkende til at jeg klarte holde meg i jobb og komme meg gjennom en vanskelig periode. Følte meg tatt på alvor med mine plager. I tillegg ga han god informasjon om ulike alternativer for å avhjelpe mine plager, og han var tilgjengelig for oppfølgende spørsmål i ettertid. En fastlege jeg kan anbefale.

En dyktig fastlege

Øyvind er en god fastlege!
Han tar deg på alvor, er direkte og tydelig i kommunikasjonen, og sørger for at dere sammen er enige om en plan videre.
Han oppleves som tilgjengelig, og det føles ut som han har god tid til deg. Når du kommer til Øyvind med et problem kan du være trygg på at det følges opp.

De andre ansatte på Bjølsen legesenter er hyggelige, flinke og lette å komme i kontakt med, og gir tydelige beskjeder.

Flink, tillitsvekkende og genuint omtenksom

Øyvind er en kunnskapsrik, god og trygg fastlege. Han virker til å bry seg mye om pasientene sine, men er ikke redd for å si fra når han er uenig. Han kommuniserer på en åpen og tillitsvekkende måte. Han virker pragmatisk og løsningsorientert, og kaster samtidig ikke medisiner etter alle problemer. Setter pris på hans gode åpningstider og høy grad av tilgjengelighet.

Dyktig fastlege

Både Øyvind og Bjølsen Legesenter er virkelig noe av de beste i Oslo.

Øyvind er en dyktig fagperson, som betyr at han lytter til pasienten men bruker sin faglig skjønn. Han bruker sin erfaring og kunnskap til å vurdere hva som faktisk er best, og hvordan det er best å navigere det systemet. Han lytter godt og det føles trygg å snakke til ham, men hvis du er en pasient som vil at fastlegen din skal gjøre akkurat det du mener er best, så bør du finne noen annen. Hvis du er ute etter en god og fornuftig fagperson, så er Øyvind et godt valg for deg.

Øyvind er veldig flink med barn, og det er lett å få en time med ham— både en hastetime samme dag, og en vanlig time i ca. 1-2 uker. Han er også utrolig flink til å holde tid— han møter presis til hver time gjennom hele dagen, men samtidig føles det som om han bruker god tid med deg.

De to helsesekretær som jobber på Bjølsen legesenter er hyggelige og lett å komme i kontakt med. De har mye forskjellige utstyr så du kan få diverse behandlinger på selve kontoret.

Not satisfied

I am suffering with a health issue called tinitus, that is causing me terrible nights to get asleep with a buzz all the time very loud. I believe is connect with sinus infection asked the doctor to follow me to specialist and he declined and didn’t show to care that much about me. Just say go home and let time heal. In my perspective he could do much more to be helpful, very disappointed the way he handled the situation. If you would be in my shoes you would understand that is really stressful not being able to sleep right for so many days. Also started with covid shot and he suggest só take the second what worst can happen if you already have T? Im not a person that like to write and complain but I really got upset when I left.