Jasmin Haj Younes

Autorisasjon (2020)

Jasmin Haj Younes er en av 114 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Jasmin Haj Younes

Trygg, seriøs, forståelsesfull

Jeg skryter av Jasmin hver gang jeg prater med folk om fastleger. Og i det siste har det vært ganske ofte, grunnet en vanskelig periode i livet. Hun er travel, men hun tar seg god tid på time. Hun forstår både det fysiske og psykiske, og er forståelsesfull og empatisk. Hun henviser når det er behov og jeg opplever at hun tar meg på alvor. Hun svarer raskt på henvendelser, følger opp og undersøker dersom hun er usikker. Jeg er så takknemlig for at jeg har henne som fastlege. Trenger du en lege som virkelig prøver å forstå og som tar deg på alvor, bør du velge Jasmin.

Veldig fornøyd!

Hun er beste lege.Jeg hadde veldig gode opplevelser. Hun var alltid veldig snill med begge barna mine og med meg.Hun lytter til deg når det kommer til hvilke symptomer han valgte fra sykdommen og ga oss alltid riktig behandling.hun er en perfekt lege for familien min!

Flott fastlege

Fantastisk fastlege som kan anbefales. Jasmin er dyktig og empatisk. Jeg er alltid fornøyd etter en time hos henne.

Slik alle leger skulle vært.

Jasmin lytter til, og tror på, meg som pasient. Hun ønsker å hjelpe. Hun er åpen om det hun ikke har kunnskap om, og er interessert i å lære. Hun setter seg inn i ting og holder avtaler om oppfølging etc. En flott lege og et godt menneske.

Fantastisk lege!

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt noensinne. Tar seg god tid, er forståelsesfull, sympatisk, har enorm kunnskap og sender svar på alt av prøver som blir tatt. Bare positive opplevelser.