Jasmin Haj Younes

Songdalsvn.53 4645 Nodeland
Jasmin Haj Younes er en av 106 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Jasmin Haj Younes

Utrolig flink og kunnskapsrik

Føler meg alltid godt ivaretatt hos Jasmin. Hun fremstår kunnskapsrik, sympatisk og er flink til å følge opp ting. Ikke minst ser hun deg som menneske. Veldig fornøyd med å ha henne som fastlege.

Fantastisk

Meget kunnskapsrik, flink og empatisk lege. Tar seg tid til å høre på pasienten og kommer med gode løsninger.
Veldig systematisk og dyktig ift oppfølging. Aldri hatt en så flink fastlege før.

Trygg og dyktig lege!

Har bare gode ting å si om Jasmin. Etter første legetime følte jeg meg veldig ivaretatt og forstått. Det er tydelig at hun har mye kunnskap og er interessert i pasienten. Hun har en varm og imøtekommende tilnærming, og hun ser på deg underveis i samtalen - ikke på PCen. Mange leger oppleves som stresset, men Jasmin er rolig, sympatisk og jordnær.

Kunnskapsrik, hyggelig, tar seg gid tid

Jeg er virkelig imponert over jobben Jasmin gjør! Hun er utrolig hyggelig, dyktig og kunnskapsrik. Hun tar seg god tid til pasienten, hun lytter og man føler seg veldig sett og ivaretatt av henne. Jeg har aldri gått ut fra legetimen med en dårlig følelse.

Kunnskapsrik, hyggelig og trygg

Veldig fornøyd med Jasmin. Anbefales på det varmeste. Har vært hos 3 leger ved senteret og alle er kjempefine. Problemet ved Songdalen Legesenter er enkelte legesekretærer. Havner fort i usaklige, unødvendige og lange diskusjoner med dem- om ting de ikke har noe med. Gjør at man gruer seg til å ringe.