Ida Berg Storaker

Autorisasjon (2016)

Gimle Legesenter AS Telefonnummer38 12 52 5038 12 52 ...
Universitetsveien 3B 4630 Kristiansand S
Ida Berg Storaker er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Ida Berg Storaker

Utrolig dyktig, omsorgsfull, varm og god lege

Utrolig takknemlig for å ha dyktige Ida som fastlege til hele familien 😊 Hun er varm og god i møte med oss og er utrolig dyktig og profesjonell.

Trygg, forståelsesfull og tar pasient på alvor

Jeg flyttet til Kristiansand for å studere for 1,5 år siden og har hatt et par henvendelser siden dette. Ida har tatt hvert eneste problem seriøst, følgt det opp og fått meg til å føle meg skikkelig ivaretatt! Ida bryr seg virkelig om sine pasienter. Hun lytter, trygger og er veldig kunnskapsrik på alle områder. Aldri har jeg opplevd å hatt en såpass omsorgsfull og ikke minst snill som tar både fysiske og psykiske henvendelser like seriøst. Veldig dumt at jeg skal flytte etter endt studie, dette er virkelig en lege jeg kunne tenke meg å ha livet ut! Anbefaler virkelig Ida på det aller sterkeste, jeg føler meg rett og slett superheldig som har plass på hennes liste.

dyktig og forståelsesfull!

Jeg har hatt mange leger oppigjennom men ingen slår Ida!
Hun er utrolig dyktig, og kunskapsrik. er det noe hun er i tvil på leser hun seg godt opp for å gi deg best mulig hjelp! hun lytter til deg og er forståelsesfull. hun er lett å føle seg trygg på og du føler deg alltid velkommen, hun er somregel alltid på tiden, og når du er inne hos henne er det deg og kun deg som er i sentrum!
hun et også veldig dyktig med barn!

Utrolig god til jobben sin

Vil helst ikke anbefale Ida videre, for vil ha henne for meg selv. Men til fordel for andre skal jeg likevel gjøre det.

Ida er verdens beste lege. Hun lytter, tar deg seriøst, gir råd, oppmuntrer, og følger deg opp. Jeg har aldri følt meg så sett og lyttet til av noe helsepersonell tidligere. Hun er helt unik. Det er som hun er skapt til denne jobben.

Jeg kommer aldri til å bytte fastlege. Hadde hun flyttet til Alta, hadde jeg tatt fly opp hver gang trengte en legetime - og det ville vært verdt pengene. Hun er utrolig profesjonell og rådyktig til jobben sin. Jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Trygg og imøtekommende, tar deg seriøst!

Utrolig flink lege, som fikk meg til å føle meg helt ivaretatt og at hun lyttet til mine behov. Superfornøyd, og trist at jeg flytter og må bytte :(