Sjur Erik Melkeråen

Autorisasjon (2005)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Markedet Legesenter Telefonnummer52 72 29 1752 72 29 ...
Skåregata 92 - 4. etg 5528 Haugesund
Sjur Erik Melkeråen er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Sjur Erik Melkeråen

God Lege!

Flink og behagelig, og ikke minst effektiv. For meg ,som jobber og alltid har dårlig tid-utrolig kjekt å komme til bestilt klokkeslett og komme inn til lege ,faktisk på samme tidspkt(forskjell med min forrige lege-1-1,5 t ventetid!!!)

Lyttende, tillitsfull og kunnskapsrik. Gjør gode vurderinger og er flink til å kommunisere. Er flink til å henvise videre når dette er aktuelt.

Fast lege

Joda, siden en ikke alltid får tak i den legen en ønsker, så far en det som står igjen. Jeg har også merka en lite oppmerksom,ukonsentret, og noe distre lege som samtidig og tar telefonen mens du er til timen din,og som er vel i kjapeste laget med å hente inn nye pasient og det før du får kommet deg ut av kontoret...Ikke bra....

ukonsentrert og stresset

Jeg har vært hos Melkeråen en del gangen, før de flyttet og nå som de er på markedet. Jeg opplever Melkeråen som ukonsentrert, og at han ikke vil hørre på meg og mine problemer. Det er ikke alltid jeg får sakt alt jeg vil før det er ut og inn med neste.
Men jeg opplever han også som dyktig.
Kontordamene er veldig uhøfelige i telefonen! Der er ikke så kjekt.

Han er "ikke tilstede".Det er om ¨gjøre å få meg ut

Jeg var hos legen i går.Fikk vel kanskje fem minutter inne hos han:Det var så mye jeg ville ha spurt om,men det ble ikke anledning.Fikk bare en henvisning til laboratoriet for å ta blodprøver.Alle virket utrolig stresset.To sykesøstre står og "radler" mens jeg står og venter på å få betalt.Sånn skal det ikke være.

Savner kontakt med helsesekretæren etter flytting i nye lokaler!

Jeg savner den personlige kontakten med helsesekretær etter at kontoret flyttet i nye lokaler og sammenslåing av flere legekontor. Faktisk også litt underlig å betale i automat etter konsultasjon; ikke noe kontakt med helsesekretær etter endt legetime.
Fordel med nye lokaler: forhåpentligvis mulig å komme til annen lege hvis min fastlege er forhindret.