Tore Michelsen

Jæren Legesenter

2009

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Jæren Legesenter
Kjøpmannsbrotet 5 4352 Kleppe
Tlf: 51 20 44 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tore Michelsen er en av 20 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Tore Michelsen

Strålende fornøyd med vår fastlege, Tore :)

Han tar deg på alvor og henviser deg videre om han er usikker. Høflig og jordnær type som man kan føre fine samtaler med. Beste legen jeg noensinne har hatt. Dyktig og snakker forståelig. Alltid et smil på lur. Flink med både barn og voksne.

Får ting gjort

Jeg har et tillitsproblem og har hatt det over lengre tid. Hadde tidligere en lege som ikke viste forståelse i det hele tatt. Når jeg kom til Tore så hørte han på meg og jeg følte jeg viste hva som var best for meg. Han tar også tak i ting og sender deg videre hvis han er usikker på noe. Super fornøyd med Tore og angrer ikke et sekund på at jeg byttet

Beste legen i jærenlegesenter!

Dyktig og erfaren lege som er flink til å lytte.
Føler meg trygg på at jeg blir tatt på alvor. han er full av kunnskap og han har et varmt smil :)

Fantastisk

Hjelpsom,flink,grundig,bra støtte.han tar deg skikkelig på alvor.og ønsker å hjelpe best mulig.veldig dyktig med psykiske lidelser også

Dyktig lege

Han tar pasienten på alvor og er nøye. Lytter og følger opp. Veldig behagelig i sin framtreden. Til og med husets tenåringsdatter liker ham...

Dyktig.

En flott lege som er forståelsesfull og lytter til pasienten. Er flink med barn og gir mye av seg selv.
Tar pasienten på alvor og er rask i behandling/ videresendelser.
Oppfører seg menneskelig og ikke som en bedreviter som mange andre!
Jeg har byttet en del fastleger, men jeg har aldri vert så fornøyd som med Tore Michelsen. :)

beste legen noen kan få

Han er en dyktig lege som tar en på alvor. Har alltid tid til deg og er rask sende videre til behandling og kontroller. Han er veldig flink når det kommer til psykiske problemer, så sliter en psykisk er dette legen man vil ha.
Han er også veldig dyktig og flink når det kommer til andre helseplager.
Lytter, gir råd og svar. Flink å forklare å bruke tid på en.
Han stiller alltid opp, har alltid tid å kommer inn på dagen om en ikke klarer vente.

Kjekke folk jobber på legekontoret, en del vanskelig komme gjennom på tlf men man kan nå bestille timer og resepter på minhelse .
Litt kjipt dem skal flytte legekontoret nå i jan.2015. Jeg har vært så fornøyd med tore at jeg beholdt han som fastlege etter jeg flytta til stavanger. Finner ikke bedre lege noen plass...

Tar pasienten på alvor

Er lyttende og tar meg som pasient på alvor.
Følger opp og er behagelig i måten han opptrer på.
Tar seg tid ti å snakke ferdig de gangen jeg som pasient trenger litt mer tid en det er avsatt.

Den beste legen jeg har hatt

Forståelsesfull, nøyaktig, grundig, flink lege, som vi og treffer på legevakten. Vet mye om psykiatrien, virker veldig oppegående.

En god Lege

Han er flink til og lytte og er tilstede på en god måte. han er veldig flink til og følge opp. Han husker godt fra gang til gang,
jeg synes han er raskt tilog sende til videre behandling. føler meg trygg på hans faglige vurderinger.
Timebestilling er som hos de fleste legekontor.... kunne være bedre.

Lege som tar deg på alvor.

Vi har ikke hatt problemer å komme til. Det kommer selvsagt an på hva det gjelder.
Der han ikke har kunnet hjelpe har han vært god til å henvise videre.

grei lege.

grei lege som tar deg på alvor og lytter til deg. Han spør også om åssen det går med andre familie medlemmer :)