Tore Michelsen

Autorisasjon (2009)

Jæren Legesenter Telefonnummer51 20 44 0051 20 44 ...
Kjøpmannsbrotet 5 4351 Kleppe
Tore Michelsen er en av 22 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Tore Michelsen

Faglig flink

Mitt inntrykk er at Tore er faglig flink og tar deg på alvor, henviser videre uten noe dill dall. Blir alltid møtt med forståelse og tatt seriøst.

Flink men litt travel

Liker Tore godt. Virker faglig flink, tar deg på alvor, henviser kjapt, MEN har kanskje litt for mange pasienter og litt for liten tid per pasient. Blir mye tasting på data og lite øyekontakt. En kan ikke ta opp andre ting samtidig uten å måtte bestille ny time - sikkert fordi han rett og slett ikke har tid. Det er litt dumt. Det blir veldig rett inn og rett ut. Føler aldri jeg er der mer enn 5 min. Samme med ungene. Skulle ønske han var litt mer personlig, spesielt med barna.

Upersonlig

Helt ok lege, men anbefales ikke dersom man ønsker en lege som er flink til å kommunisere. Håndhilser ikke på pasienten og sitter bak et skrivebord når han snakker med deg. Han stiller krav til at man kun tar opp en problemstilling per time selv om det er innlysende at ulike symptomer henger sammen. Ikke en lege som har et helhetsperspektiv og man får ikke følelse av at dette er en lege som vil hjelpe akkurat deg. Virker litt som en samlebåndslege som vil ha unna pasientene. Et upersonlig legekontor med sure folk i resepsjonen.

virker som om han har for mange pasienter

Legen er hyggelig og virker faglig flink, men han er alt for travel til å ha tid til sette seg inn i pasientens sykdom og problem. Det er alltid forsinkelser, legen husker ikke fra sist gang hva du sliter med, og du føler du må skynde deg å bli ferdig.

Strålende fornøyd med vår fastlege, Tore :)

Han tar deg på alvor og henviser deg videre om han er usikker. Høflig og jordnær type som man kan føre fine samtaler med. Beste legen jeg noensinne har hatt. Dyktig og snakker forståelig. Alltid et smil på lur. Flink med både barn og voksne.