Tore Michelsen

Jæren Legesenter

Kjøpmannsbrotet 5 4352 Kleppe
Tore Michelsen er en av 18 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Tore Michelsen

Beste legen i jærenlegesenter!

Dyktig og erfaren lege som er flink til å lytte.
Føler meg trygg på at jeg blir tatt på alvor. han er full av kunnskap og han har et varmt smil :)

Fantastisk

Hjelpsom,flink,grundig,bra støtte.han tar deg skikkelig på alvor.og ønsker å hjelpe best mulig.veldig dyktig med psykiske lidelser også

Dyktig lege

Han tar pasienten på alvor og er nøye. Lytter og følger opp. Veldig behagelig i sin framtreden. Til og med husets tenåringsdatter liker ham...

Dyktig.

En flott lege som er forståelsesfull og lytter til pasienten. Er flink med barn og gir mye av seg selv.
Tar pasienten på alvor og er rask i behandling/ videresendelser.
Oppfører seg menneskelig og ikke som en bedreviter som mange andre!
Jeg har byttet en del fastleger, men jeg har aldri vert så fornøyd som med Tore Michelsen. :)

beste legen noen kan få

Han er en dyktig lege som tar en på alvor. Har alltid tid til deg og er rask sende videre til behandling og kontroller. Han er veldig flink når det kommer til psykiske problemer, så sliter en psykisk er dette legen man vil ha.
Han er også veldig dyktig og flink når det kommer til andre helseplager.
Lytter, gir råd og svar. Flink å forklare å bruke tid på en.
Han stiller alltid opp, har alltid tid å kommer inn på dagen om en ikke klarer vente.

Kjekke folk jobber på legekontoret, en del vanskelig komme gjennom på tlf men man kan nå bestille timer og resepter på minhelse .
Litt kjipt dem skal flytte legekontoret nå i jan.2015. Jeg har vært så fornøyd med tore at jeg beholdt han som fastlege etter jeg flytta til stavanger. Finner ikke bedre lege noen plass...