Ingar Bareid

Haganlegene

Hellinga 8 1481 Hagan
Ingar Bareid er en av 16 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Ingar Bareid

Heldig å ha en slik fastlege i gangavstand :)

Ingar er et flott menneske som jeg gjerne skulle tatt en øl med i tillegg til å ha ham som fastlege - jeg håper jeg blir pensjonert lenge før ham! ;-) Alltid blid, alltid lyttende, og det er fantastisk hva han husker av historikken din, selv om det er mange år siden sist.
Misunnelig på deg, Ingar - du er et positivt innslag i mange menneskers liv, sikkert mange som trenger det mer enn meg!

Den beste legen

En lege som ser deg, har tid til deg, følger opp og virkelig bryr seg om deg. I tillegg alltid et sprudlende humør og er en gledesspreder. Seriøs, faglig dyktig.

Dyktig og blid lege

En dyktig lege som tar pasienten på alvor og får undersøkelser gjort. Tar deg inn igjen for personlig gi prøvesvar på undersøkelsene og god informasjon i forhold til det. en hyggelig,blid og humoristisk lege.

Har tid til å lytte, og tar problemene på alvor

Bareid har vært min lege i snart 10 år, og jeg føler meg alltid velkommen, og at han tar meg på alvor.

Han bruker humor, og ler mye, noe som gjør det enklere for pas. å slappe av i omgivelsene. Han er god på å innrømme om han ikke har nok kompetanse på et felt, og nøler derfor ikke med å hente inn en kollega, henvise til spesialist, og eller i mitt tilfelle, ringe direkte til akuttmottaket på sykehuset for umiddelbar innleggelse.

Jeg har flyttet til en annen kommune, men til tross for lang kjørevei, er ovenstående efraringer årsaken til at jeg fortsetter med denne legen.

Dessverre lange ventetider på telefon hos Haganlegene.
Et mer moderne telefonisystsem, med bl.a. tilbakering hadde vært å foretrekke.

Lege som lever opp til yrket sitt

Interessert lege som bryr seg om pasienten, ser deg i øynene, lytter og hjelper best mulig. Alle spørsmål besvares, og han sier alltid navnet ditt med et smil. Verdens beste fastlege!