Ingar Bareid

Haganlegene AS

1999

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Haganlegene AS
Hellinga 8 1481 Hagan
Ingar Bareid er en av 17 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Ingar Bareid

Trygg og seriøs

Fantastisk lege. Selv når jeg flyttet 1 time unna til ny kommune og fylke valgte jeg å beholde Bareid. Han tar deg seriøst, henviser hit og dit og bryr seg om deg som pasient. Bedre lege skal man lete lenge etter.

Bareid - Helt fantastisk, unik, strålende

Skalaen har ikke nok stjerner til å uttrykke hvor fornøyd jeg er med Bareid som fastlege!
Han lytter til pasienten og nøler aldri med å henvise raskt videre til adekvat spesialist eller -sykehus når det er nødvendig.
Han er munter og glad, men likevel seriøs og ordentlig.
Jeg føler meg alltid velkommen og godt ivaretatt på alle tenkelige måter.
Men... 58 år??? Han holder seg jammen godt!! Hadde tippet på 48.

Suveren!

Lyttende, behagelig, særs godt humør - som smitter!
tar ansvar og følger opp. Når en fastlege sier at vi behandler ikke prøvesvar, men symptomer så vekker det tillit.
Jeg er virkelig fornøyd med Bareid og vil anbefale han på det sterkeste dersom man ønsker å bli raskest mulig frisk.

Heldig å ha en slik fastlege i gangavstand :)

Ingar er et flott menneske som jeg gjerne skulle tatt en øl med i tillegg til å ha ham som fastlege - jeg håper jeg blir pensjonert lenge før ham! ;-) Alltid blid, alltid lyttende, og det er fantastisk hva han husker av historikken din, selv om det er mange år siden sist.
Misunnelig på deg, Ingar - du er et positivt innslag i mange menneskers liv, sikkert mange som trenger det mer enn meg!

Den beste legen

En lege som ser deg, har tid til deg, følger opp og virkelig bryr seg om deg. I tillegg alltid et sprudlende humør og er en gledesspreder. Seriøs, faglig dyktig.