Jarl Inge Melberg

Autorisasjon (2004)

Jarl Inge Melberg er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Jarl Inge Melberg

Veldig forståelsesfull

Hadde en telefon time med Melberg idag og må si at jeg er imponert over hvor samarbeidsvillig han er.

Veldig hyggelig og forståelsesfull over oss unge :)

Imøtekommende og trygg

Føler meg utrolig heldig som har Melberg til fastlege. Alltid vært imøtekommende, blid og trygg. Opplever at han gjør alt for å ivareta pasienten, bruker nok tid , lett å kommunisere med og henviser raskt om nødvendig. Unner virkelig alle å ha en like god fastlege.

Uhøytidelig og realistisk !

Overskriften forteller hvordan jeg opplever min fastlege. Han er seg selv,spøkefull og trygg person. Jeg blir møtt slik jeg trenger. Han sløser ikke med tiden men bruker nok tid. Hva forventer folk når man får den hjelpen han kan bidra med. Ikke lett å gjøre alle til lags når man har så mange forskjellige pasienter. Super fastlege!

Dårlig opplevelse

Var nylig på min første konsultasjon hos min nye fastlege. Det ble en dårlig opplevelse, han var uengasjert og hadde respektløs humor.

Kjære pasient!
Det var dumt at du følte det slik. Jeg foreslår 2 løsninger på dette i prioritert rekkefølge:

Bestill deg en ny fysisk time så tar vi en prat rundt dette. De fleste ting kan løses ved dialog etter min erfaring. Timen er gratis for deg.

2. Skift fastlege.

Ha en fin dag!

Besvart av Jarl Inge Melberg

I trygge hender

Melberg har vært min fastlege i mange år. Denne uken høstet jeg gevinsten av å ha en handlekraftig lege. Rask analyse og handling medførte riktig og rask behandling av et dårlig hjerte. Melberg har bidratt til at jeg kan leve et normalt liv.
Hilsen
[navn fjernet av moderator]