Vigdis Larsen Øvre-Eide

Autorisasjon (2014)

Nesttun Legekontor Telefonnummer55 13 34 8255 13 34 ...
Postboks 26 Nesttun 5852 Bergen
Vigdis Larsen Øvre-Eide er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Vigdis Larsen Øvre-Eide

En unik fastlege!

Vi var så heldige å få Vigdis som fastlege da vi bodde i Bergen i 2 år. Alle i familien hadde henne, 2 voksne og 3 barn. Med små barn blir det gjerne et par besøk- og jeg var så uheldig å få prolaps i ryggen som krevde oppfølging.

Hun er helt fantastisk. Tar seg tid. Du føler aldri at du blir hastet ut av kontoret der nei.
Hun er varm, omtenksom, faglig dyktig. Henviser videre ved behov. Åpen for dialog om veien videre. Svarer kjapt ved forespørsler.
Vi skulle gjerne tatt henne med østover!

Legekontoret i seg selv er svært velfungerende. Enkelt å få time, mulighet for bestilling digitalt. Kort ventetid på telefonen og de som sitter i front (sekretærene) er særdeles hyggelige. Her har andre fastlegekontor MYE å lære!

Håper de tar godt vare på Vigdis så hun ikke blir utbrent- hun er svært pliktoppfyllende. De som får Vigdis er svært heldige. Å ha en så dyktig fastlege når man får behov for helsehjelp er ikke alle forunt dessverre.

Flott fastlege!

Veldig fornøyd med Vigdis som min fastlege. Lytter og tar seg tid. Må dessverre bytte grunnet flytting, ellers hadde jeg gjerne fortsatt her.

Verdens beste lege

Utrolig flott og flink lege. Har aldri følt meg så hørt og sett som jeg gjør hos Vigdis. Veldig enkelt å få time der og.

Veldig flink og hegle person

Veldig flink legge og snill ,hjelpe som person eg glad på grunn av hun min fastlege veldig god og flink person