Morten Nygaard

Autorisasjon (1995)

Veavågen legesenter Telefonnummer51 73 10 1751 73 10 ...
Munkajordvegen 2 4276 Veavågen
Morten Nygaard er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Morten Nygaard

Elendig behandling i resepsjon

Har hatt Morten i mange år og er meget fornøyd med han.
De damene i resepsjon gjør ikke jobben for å tilfredsstille pasientenes behov. Det tar flere uker for å få time og flere timer for at noen i det hele tatt tar telefonen. De er veldig lite service innstilt. Anbefaler å skifte i minste fall hun, der som bryr seg ikke om pasienter.

Tar deg på alvor og gir deg god tid.

Har hatt Nygaard som fastlege i flere år eg har ingenting og klage på der.øvrig personale på legekontoret hjelpsomme og vennlige

Forferdelig behandling i resepsjon

En litt tafatt lege, greit å være ved god helse slik at du orker å presse han til å sjekke ting, han er flink å sende videre.
Sier lite, mulig han tenker, kanskje ikke ?
Det verste er behandlingen fra resepsjonen, der er det null service-vennlighet, frekkhet er det nok av, her burde han rensket opp litt.
Har byttet bort denne legen grunnet resepsjonen, de gjør syke folk sykere, og virker direkte vonde i seg.
Det tar ca. 1 måned å få time, vil du ha time før må du tåle timelange telefonkøer med mange avbrudd, og mye frekkhet

Elendig kundevennlighet i resepsjon

Legen er ingenting å klage på, han er dyktig og vet hva han snakker om. det er verre med personalet som sitter i skranken! de tar ALDRI telefon å for å få legetime må du kanskje vente 1 måned. de er sure å lite behjelplige.. elendig!!

Tenkeren

Jeg flyttet til kommunen i fjor og måtte da bytte fastlege. Det positive er at han tar mange blodprøver for å prøve å finne ut hva som er galt og han videresendte meg til en spesialist da jeg yttrert ønske om det. For min del så tenker han for mye og sier for lite. Jeg kan ha problemer med å få frem akkurat hva det er som plager meg og da er jeg avhengig av en lege som spør og graver litt.
Minus at de ikke skriver ut e-resepter.