Morten Nygaard

Autorisasjon (1995)

Veavågen legesenter Telefonnummer51 73 10 1751 73 10 ...
Munkajordvegen 2 4276 Veavågen
Morten Nygaard er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Morten Nygaard

Helheten ødelegger for legen

En kjekk lege som tar pasienten på alvor. Han er reservert i språket, men han sitter på en utrolig kunnskap om faget sitt. Han har alltid ordnet opp for alle oss i familien.

Det andre rundt, slik som tilgjengelighet og de kontoransatte drar litt ned. Det er ofte lang ventetid, og av de to helsesekretærene så er det bare den ene som er hyggelig. Den andre er altfor bråkjekk og skarp, og hun virker til tider direkte frekk. Bedre lokaler eller at de flyttet til Vea.

Veldig treg saksbehandling

Dette er ikke min, men min eldre fars fastlege. At det skal ta til nå 9 måneder å returnere et skriv til Karmøy kommune sin hjelpemiddelsentral, er mer en jeg som pårørende kan fatte og forstå. Til tross for gjentatte purringer både fra oss pårørende og hjelpemiddelsentralen i kommunen, så er fortsatt ikke saken ferdigbehandlet av dr. Nygaard.

Flink ,og har tid

Skiftet til Nygaard da min lege snakket om å gå av,har barre positivt å si om han,veldig omsorgsfull,nøye ,har tid å lytte, tar min sykdom alvorlig,angrer ikke på valget av han nei,.....noe mindre fornøyd med den ene sekretæren.

Litt spesiell, men bra lege

Har gått til Dr. Nygaard i en god del år. En rolig lege, som lytter mer enn man kanskje får inntrykk av. Det har jeg lært under tiden. Virker å ha god faglig innsikt, og kan komme med nyttige råd. Man får den hjelp man trenger.
Telefontilgangen er blitt bedre, siden man nå har fått et kø-system, slik at man ikke blir brutt og må ringe på nytt og nytt.

Det er stor forskjell på de to helsesøstrene. Den ene er veldig hyggelig, mens den nyeste er litt skarp i tonen til tider.

Den beste lege eg har hatt.

Jeg har hatt mange leger opp igjennom endel år, men følte ingen lege kunne gi meg forståelse og tok ting på alvor. Jeg fikk da morten nygaard som fast lege etter eg bytta. Å han hjalp meg og forsto meg.. han tok meg på alvor. Jeg kunne aldri bytta han ut med noen. Sykepleiene er ikke særlig vennlige, virker så sure