Kari Tau Strand Oanes

Autorisasjon (2006)

Kari Tau Strand Oanes er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Kari Tau Strand Oanes

Lytter ikke

Har selv høy terskel for å gå til lege, føler jeg ikke er blitt hørt når jeg har vært bekymret. Bytter lege.

Interessert, lyttende og tillitvekkende

Ny lege for meg. Opplevde god førstekontakt, innlevelse og handlekraft. Opplevde å bli fint lyttet til og forstått. Vet selvsagt at vi har dårlig tid, men tida vi hadde ble utnyttet på ein god måte.
Har ingen negativ kritikk å gi.

Lite medmenneskelig og stresset

Fikk time hos Kari da fastlegen min ikke hadde ledig tid. Virket som om hun hadde det veldig travelt, tok en kjapp prøve av meg og ba meg vente til sykdommen hadde gitt seg. Hun stod i døren med døren på gløtt under halve timen og virker ikke interessert i å lytte, bare få meg raskest mulig ut.

Ingen interesse i deg som pasient

Fungerer fint om du ikke trenger hjelp til noe mer enn allergi tabletter og p-piller, har det meget travelt med å få deg ut av kontoret igjen, er en dårlig lytter, avbryter deg gjerne og ser mest på pc skjermen under konsultasjonen.

Må ha med huskelapp for å huske å spørre om alt, har en irritert tone om du ikke føyer deg etter henne og har ingen medmennesklighet.

Følte meg svært lite ivaretatts om pasient hos henne. Anbefaler ikke denne fastlegen.

Stresset lege?

Hatt legen i 7 år, dårlig oppfølging, og føler jeg ikke blir tatt på alvor utover en psykisk diagnose i 2014, skal ha timen fort unnagjort, som om jeg var et dyr på samlebånd. Får ikke svar på mangler/lave verdier ved blodprøving, da dette angivelig går under arbeid for legen. Legesenteret er vanskelige å nå på telefon.