Kari Tau Strand Oanes

Autorisasjon (2006)

Kari Tau Strand Oanes er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Kari Tau Strand Oanes

Veldig fornøyd med denne legen

Opplever å bli tatt seriøst med henvendelser.
Er ikke redd for å henvise til spesialister dersom det er noe hun ikke kan.
Kan bli litt flinkere til å vise pasienten interesse da hun er god på og multitaske forran PC. Dette for meg gjør det litt upersonlig, men hun har alltid hørt etter på hva jeg sier mens hun skriver.

Ikke veldig imponert

I en langtidssykemelding gikk jeg til denne legen. Hver gang jeg kom, som var ganske ofte, måtte jeg begynne på historien min på nytt. Hver gang endte det opp med at hun kalte meg inn til ny time, men visste likevel ikke hvorfor jeg kom neste gang. Legebesøkene ble derfor mer en runddans enn at vi kom noen vei. Savnet en lege som leste journalen min FØR jeg kom inn i rommet, og som derfor var forberedt på hva problemet gjalt.

Ambivalent

Til vanlige spørsmål som brev fra lege osv er hun kjempegrei. Aldri hatt problemer med vanlige ting jeg har måttet ta opp. Og den ene sykepleieren som jobber på senteret er en drøm, hun er så fantastisk og hjelpsom at det ble vanskelig for meg å bytte fastlege. Men da jeg ble alvorlig syk, sendte legen meg til tester og som hun selv sa ikke ville vise noe, og da jeg foreslo andre tester som er bevist å ha bedre nøyaktighet avfeide hun disse fordi det ikke var nødvendig. Dette siden hun hadde sin diagnose og ikke trengte å spesifisere dette mer. Jeg skulle bare leve med det, fikk jeg beskjed om. Noe jeg synes var litt uheldig siden jeg absolutt ikke har planer om å langtidssykemelde meg, og ønsker å fortsette i jobb.

Meget dyktig lege.

Har hatt Kari som fastlege de siste årene. og opplever henne som meget dyktig. Faglig helt på topp,omtenksom veldig imøtekommende og tar seg god tid til pasienten.

Fantastisk dyktig lege!

Oanes er faglig sterk og effektiv. Hun svarer på det jeg spør om og snakker seg ikke bort, og hun tar meg seriøst. Dersom hun er usikker på noe, sjekker hun dette opp med en gang. Noe jeg synes kan være en mangel hos flere andre leger og er generelt en god egenskap.

Dersom du har veldig behov for å bli "dullet" litt med, er nok ikke dette legen for deg. Hun er som sagt effektiv og passer for dem som vil fort inn og fort ut igjen, med skikkelige resultat.

Jeg har alltid fått hjelp til det jeg har hatt behov for!