Martin Nguyen Cong Hoang

Fastlege og indremedisiner

Indremedisin

Autorisasjon (2012)

9 av 2000

Fyrstikktorget Legekontor Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ...
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Martin Nguyen Cong Hoang er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Martin Nguyen Cong Hoang

Forstår seg ikke på psykiske plager

Martin har svært mange pasienter og i den forbindelse veldig dårlig tid. Det fører til at du som pasient føler at han ikke har tid til å lytte eller å følge deg opp.

Om du har psykiske plager eller opplever å bli utbrent bør du holde deg langt unna Martin som fastlege. Jeg opplevde å ikke bli tatt på alvor. Martin viste ingen form for forståelse eller empati for min situasjon med å være utbrent og i en svært krevende jobbsituasjon. Jeg fortalte om mine store psykiske vansker,
men Martin mente at problemer på arbeidsplassen ikke var grunn til sykemelding. Jeg måtte krangle meg fram til 1 uke med sykemelding. Det at jeg ikke fikk hjelpen jeg trengte fra Martin, er noe som har påvirket min psykiske helsetilstand og økonomiske situasjon via Nav et år etter første legetime.

Styr unna om du har psykiske plager, fordi da er dette rett og slett ikke riktig fastlege for deg.

Late and Useless

Kept me waiting for 40 minutes, only had me in his office for 10.
Tried to overcharge me with an invoice when their card terminal stopped working.

Advised me that there was nothing to be done in regard to my shoulder problems.
A private clinic helped me the same day.

Utilgjengelig og manglende empati

Opplevde å bli møtte med manglende forståelse og empati under min graviditet. Var sårt og vondt og ikke bli tatt på alvor, da det i utgangspunktet satt langt inne å bestille en legetime. I oppfølgingen av sønnen min i etterkant av fødsel får jeg opplevelsen av å være i en avhør når vi er inne på legetime. Stiller en rekke spørsmål, men virker ikke som han får med seg svarene (utenom at han noterer på pcen). Vanskelig å få time. Har sittet i telefonkø en rekke ganger, opptil 50 minutter før jeg kommer igjennom. Ikke ledige legetimer før måneder frem i tid, og hastetime er man heldig å få dersom man i det hele tatt kommer igjennom på telefonen. Ser for meg at Martin er veldig flink når der gjelder fysiske plager hvor han kan undersøke "svarene" i blodprøver eller lignende. Har byttet fastlege ettersom frustrasjonen ble for stor.

Veldig flink lege

veldig flink å hyggelig lege brukte god tid på å høre på meg han er tålmodig fikk den hjelpen som jeg trengte tusen takk

Høflig, hyggelig og effektiv

Veldig rask med å svare på henvendelsen på Helse-Norge og grundig under konsultasjonen. Leger er nerder, de er ikke de som er best på small-talk. Det er heller ikke deres jobb. Jeg opplever denne legen som profesjonell og ordentlig og dyktig.