Martin Nguyen Cong Hoang

Fyrstikktorget Legekontor

Indremedisin

Autorisasjon (2012)

Fyrstikktorget Legekontor Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ...
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Martin Nguyen Cong Hoang er en av 569 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Martin Nguyen Cong Hoang

Lege med svært lite kjennskap og kunnskap om å møte pasienter med nedsatt funksjonsevne og flere alvorlige diagnoser og

Arrogant lege som fremstår som lite kunnskaps rik om hvordan det er å jobbe med kronisk syke mennesker, er lite interessert i å lytte, sitter heller å skriver enn å møte blikket ditt,fremstår oftest som sur,lite vennlig og fremstår med lite erfaring, så det totalinntrykket av ham, er som at pasienten har lite å si og også stille opp mot fordi følelsen tilsier at han heller velger å kjøre sitt eget sololøp! Jeg har valgt å ikke bruke han som min fastlege lenger, mine observasjoner og erfaringene mine tilsier at han er veldig lite humanistisk.

Slapp

Har ikke noe positivt å si noe om denne fastlegen. Følte at han ikke tok meg på alvor og manglet det jeg forventer en lege har av empati.

Kunnskapsrik

Jeg fikk veldig stor tillit til han. Han tok meg alvorlig og undersøkte det som var nødvendig. Hyggelig.

Arrogant

Dyktig på "lette" problemer. Men utover det så fåe en ett inntrykk av at han kjeder seg prøver å unngå alt av arbeide som krever en innsats.