Martin Nguyen Cong Hoang

Fastlege og indremedisiner

Indremedisin

Autorisasjon (2012)

12 av 2000

Fyrstikktorget Legekontor Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ...
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Martin Nguyen Cong Hoang er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Martin Nguyen Cong Hoang

Upersonlig

For det første - ekstrem lang ventetid. Og like lang telefonkø.

Jeg opplever legen som hyggelig og ordentlig, men samtidig utålmodig og upersonlig. Føler meg ikke hørt eller sett når jeg går ut derfra da han for det meste har sett på skjermen, og så på klokka, mens han spør meg ja/nei spørsmål.

Får inntrykk av at han ikke tar meg seriøst på det jeg tar kontakt for med mindre det er fysiske plager.
Synes heller ikke han var spesielt god med barn. Ikke dårlig, men bare, klein.

Uinteressert, uempatisk

Uinteressert i pasienten. Sier bare hvor dårlig tid han har og at det ikke er vits i å henvise da det er lang ventetid og man ofte får avslag uansett.
Antar ting om meg som person uten å spørre og uten å kjenne meg. Får meg til å føle at jeg forstyrrer han og må komme meg ut av konturer hans raskest mulig, selv om jeg ventet 2 måneder på timen.

Tar ikke pasienter seriøst og umulig å få time

Umulig å få time og kontakte legekontoret. Legen viser lite forståelse og innsikt for meg som pasient.

Trygg og seriøs lege!

Han er den beste legen jeg har hatt! Han er snill, han lytter og hjelper meg med alt jeg trenger, han sender meldinger på kvleden med blodprøver, han er utrolig dyktig! Kunne ikke hatt en bedre lege - MEN det er altfor lang ventetid. Åtte uker på ventetid er for lenge, her kan det gjøres noe med!

Umulig å få time

Denne legen er aldri ledig. Fastlege ordning fungerer dårlig når man blir henvist til private klinikker. Her blir det bytting av fastlege