Cathrine Cecilie Oldeide

Autorisasjon (1999)

Cathrine Cecilie Oldeide er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Cathrine Cecilie Oldeide

Den beste legen jeg har vert hos

Hun er utrolig forståelses full, rettferdig, dyktig og ikke minst en utrolig behagelig lege å gå til. Hun tar alle problemer små og store på alvor, og har god kunnskap på alle områder. Kunne ikke hatt en bedre fastlegge en dette. Gruer meg til den dagen jeg ikke kan gå til henne mer.

Skikkelig dyktig, og menneskekjenner!

Ho er faglig dyktig, og ikke redd for å henvise videre hvis ho ser at det er behov for spesialisthjelp! Komuniserer godt, og flink til å lytte. Følger opp både pr tlf og brev og slipper ikke taket i problemet før det er løst.

Den beste!

Her blir jeg tatt på alvor og her får jeg hjelp. Veldig bra!

Dyktig lege

Har hatt god erfaring alle de gangene jeg har vært hos henne. Hun er faglig flink til å forstå problemet og forklare hva som bør gjøres. Kommuniserer på en effektiv og god måte. Har spesielt lagt merke til de gangene da barna har vært syke og hatt behov for spesialist hjelp. Da har hun vist god evne til å få ting til å skje, gitt henvisning, skrive brev og fulgt opp spesialistene slik at vi fikk den hjelpen vi trengte. Et lite minus er noe lang ventetid. Men alt i alt, det er slike leger vi ønsker her i Norge. Bra jobba!