Cathrine Cecilie Oldeide

Tlf: 51 97 27 27 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Cathrine Cecilie Oldeide er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Cathrine Cecilie Oldeide

God kunnskap

Vennlig og snill men veldig vanskelig å komme i kontakt med. Men når du først kommer i kontakt med henne og legekontoret er de veldig beghjelpelig

FANTASTISK lege

Jeg har vært super fornøyd med Oldeide som lege. Hun er en lege som bruker god tid, lytter til pasientene sine, og gjør alt hun kan for å hjelpe!

Flott lege

Jeg har hatt samme lege så lenge jeg kan huske, og har alltid følt at jeg har fått den hjelpen jeg har behov for, uansett hva problemet gjelder.
Alt i alt en flott lege!

føler meg allti trygg og ivaretatt når jeg kommer til henne. Hun viser forståelse og gir god informasjon som jeg forstår. Hun er alltid smilende

Dyktig, faglig oppdatert, grundig og omgjengelig

Flink til å informere grundig, og å etterstrebe ny viten om tilstanden/situasjonen, samt å holde seg oppdatert (eller henviser kjapt dersom hun mener noen er bedre på området). Er god til å ikke skrive ut sykemelding uten at alle muligheter er diskutert/utprøvd først, i tillegg til å se løsninger fremfor hindere. Er positiv, støttende, lyttende og trygg i sin profesjon, noe som gir meg som pasient trygghet i at jeg blir ivaretatt. Veldig stort pluss for at hun kan så veldig mye uten at det finnes et snev av arroganse. Mild og fin.

Den beste legen jeg har vert hos

Hun er utrolig forståelses full, rettferdig, dyktig og ikke minst en utrolig behagelig lege å gå til. Hun tar alle problemer små og store på alvor, og har god kunnskap på alle områder. Kunne ikke hatt en bedre fastlegge en dette. Gruer meg til den dagen jeg ikke kan gå til henne mer.

Skikkelig dyktig, og menneskekjenner!

Ho er faglig dyktig, og ikke redd for å henvise videre hvis ho ser at det er behov for spesialisthjelp! Komuniserer godt, og flink til å lytte. Følger opp både pr tlf og brev og slipper ikke taket i problemet før det er løst.

Den beste!

Her blir jeg tatt på alvor og her får jeg hjelp. Veldig bra!

Dyktig lege

Har hatt god erfaring alle de gangene jeg har vært hos henne. Hun er faglig flink til å forstå problemet og forklare hva som bør gjøres. Kommuniserer på en effektiv og god måte. Har spesielt lagt merke til de gangene da barna har vært syke og hatt behov for spesialist hjelp. Da har hun vist god evne til å få ting til å skje, gitt henvisning, skrive brev og fulgt opp spesialistene slik at vi fikk den hjelpen vi trengte. Et lite minus er noe lang ventetid. Men alt i alt, det er slike leger vi ønsker her i Norge. Bra jobba!