Cathrine Cecilie Oldeide

Autorisasjon (1999)

Cathrine Cecilie Oldeide er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Cathrine Cecilie Oldeide

Seriøs og trygg trygg

Cathrine har vert min fastlege helt siden fastlegeordningen kom. Utrolig varm, trygg og god i jobben sin. Medmenneskelig og kunnskapsrik og dobbeltskjekker gjerne med kollega om noe er uklart. Tydelig og støttende til sine pasienter, føler hun er på lag om du trenger støtte myp sykemeldinger og nav, og er streng på å skrive ut medisiner. Føler meg tatt vare på

Absolutt en god lege

Oldeide er en lege med mye forståelse, kan det hun prater om. Har stor tillit til henne. Jeg har vært i kontakt med andre leger, men får absolutt ikke samme opplevelse hos dem. Etter timer hos henne, sitter jeg igjen med at jeg føler meg sett og forstått. Hun tar meg på alvor.

Trygg, dyktig, møtes alltid med respekt

Ei fantastisk dame som støtter, følger opp og er engasjert! Hun viser god innsikt og forståelse . Kunnskapsrik, trygg og god! Alltid høflig og blid

Fantastisk

Cathrine har vært min fastlege i ca 20 år. Hun er et varmt medmenneske og en lege som alltid tar den tiden som trengs. Hun husker fra gang til gang, forklarer godt, og man føler seg virkelig trygg og godt ivaretatt av henne.
Har ikke annet enn positivt å si. Om hun er borte, er det andre leger på senteret som også er strålende.

Flink og høflig lege

Veldig flinke lege som har gitt meg god hjelp og oppfølging gjennom svangerskapet. Anbefaler på det sterkeste :)