Cathrine Cecilie Oldeide

Asheimveien 2 4318 Sandnes
Cathrine Cecilie Oldeide er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Cathrine Cecilie Oldeide

FANTASTISK lege

Jeg har vært super fornøyd med Oldeide som lege. Hun er en lege som bruker god tid, lytter til pasientene sine, og gjør alt hun kan for å hjelpe!

Flott lege

Jeg har hatt samme lege så lenge jeg kan huske, og har alltid følt at jeg har fått den hjelpen jeg har behov for, uansett hva problemet gjelder.
Alt i alt en flott lege!

føler meg allti trygg og ivaretatt når jeg kommer til henne. Hun viser forståelse og gir god informasjon som jeg forstår. Hun er alltid smilende

Dyktig, faglig oppdatert, grundig og omgjengelig

Flink til å informere grundig, og å etterstrebe ny viten om tilstanden/situasjonen, samt å holde seg oppdatert (eller henviser kjapt dersom hun mener noen er bedre på området). Er god til å ikke skrive ut sykemelding uten at alle muligheter er diskutert/utprøvd først, i tillegg til å se løsninger fremfor hindere. Er positiv, støttende, lyttende og trygg i sin profesjon, noe som gir meg som pasient trygghet i at jeg blir ivaretatt. Veldig stort pluss for at hun kan så veldig mye uten at det finnes et snev av arroganse. Mild og fin.

Den beste legen jeg har vert hos

Hun er utrolig forståelses full, rettferdig, dyktig og ikke minst en utrolig behagelig lege å gå til. Hun tar alle problemer små og store på alvor, og har god kunnskap på alle områder. Kunne ikke hatt en bedre fastlegge en dette. Gruer meg til den dagen jeg ikke kan gå til henne mer.