Cathrine Cecilie Oldeide

Skeiane Legesenter

Asheimveien 2 4318 Sandnes
Cathrine Cecilie Oldeide er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Cathrine Cecilie Oldeide

føler meg allti trygg og ivaretatt når jeg kommer til henne. Hun viser forståelse og gir god informasjon som jeg forstår. Hun er alltid smilende

Dyktig, faglig oppdatert, grundig og omgjengelig

Flink til å informere grundig, og å etterstrebe ny viten om tilstanden/situasjonen, samt å holde seg oppdatert (eller henviser kjapt dersom hun mener noen er bedre på området). Er god til å ikke skrive ut sykemelding uten at alle muligheter er diskutert/utprøvd først, i tillegg til å se løsninger fremfor hindere. Er positiv, støttende, lyttende og trygg i sin profesjon, noe som gir meg som pasient trygghet i at jeg blir ivaretatt. Veldig stort pluss for at hun kan så veldig mye uten at det finnes et snev av arroganse. Mild og fin.

Den beste legen jeg har vert hos

Hun er utrolig forståelses full, rettferdig, dyktig og ikke minst en utrolig behagelig lege å gå til. Hun tar alle problemer små og store på alvor, og har god kunnskap på alle områder. Kunne ikke hatt en bedre fastlegge en dette. Gruer meg til den dagen jeg ikke kan gå til henne mer.

Skikkelig dyktig, og menneskekjenner!

Ho er faglig dyktig, og ikke redd for å henvise videre hvis ho ser at det er behov for spesialisthjelp! Komuniserer godt, og flink til å lytte. Følger opp både pr tlf og brev og slipper ikke taket i problemet før det er løst.

Den beste!

Her blir jeg tatt på alvor og her får jeg hjelp. Veldig bra!