Ole Arild Osmundnes

Autorisasjon (2000)

Lura Legesenter AS Telefonnummer51 70 74 7051 70 74 ...
Luramyrveien 19 4313 Sandnes
Ole Arild Osmundnes er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Ole Arild Osmundnes

Fantastisk lege !!

Møtte denne fastlegen på legevakten. Datteren min hadde skadet øyet sitt, denne legen gjorde nøye undersøkelser og hadde en fantastisk fremtoning på tross av at han hadde det veldig travelt. Jenta mi snakker om denne legen fremdeles.

Hyggelig og imøtekommende

Måtte bytte lege pga flytting. Savner virkelig Osmundnes! Han er hyggelig, imøtekommende, lytter, sjekker ut og kommer med råd. Han følger opp dersom det er noe han skal sjekke ut. Anbefales!

Dyktig lege

Har hatt han i alle mine år, uansett hvor jeg har flyttet hvor som helst i landet.

Denne legen er et av de beste, og fremstår som en flott mann som lytter til behov og hjelper det så godt han kan.

Beklagevis nok grunnet til andre dårlig vurdering er at resepsjonen fungerer ikke som det skal. Det er altfor dårlig service, og lite effektivitet. Jeg håper ting bedre seg underveis der inne, men det har ikke blitt i 10 år. Håper da at denne anmeldelsen gjør at resepsjonen blir bedre, og at jeg møter en imøtekommende dame med et smil og positivitet til nestegang. Har hendt flere ganger jeg ikke kommer meg gjennom telefonen, og ikke minst at når "pausa" for de er over, kommer jeg ennå ikke gjennom.

Grundig og empatisk lege

Er svært fornøyd med Dr Osmundnes. Han lytter, er empatisk og framstår som kunnskapsrik. Jeg opplever at han er genuint opptatt av pasientens beste og at han alltid forsøker å finne løsning.

Det eneste negative jeg har å si er måten man møtes på i telefon/resepsjon på Lura legesenter. Jeg har nå gjentatte ganger opplevd å bli møtt litt frekt av legesekretær på kontoret. Har blitt møtt med uttalelser som: Du burde da skjønne at dette ikke går an... o.l.

Har på bakgrunn av hvordan jeg blir møtt i telefon/resepsjon vurdert å skifte legekontor, men det teller mye å ha en så dyktig fastlege, så det kommer jeg ikke til å gjøre.

Dyktig Lege som tar tid til og lytte

Hei jeg relatert fornøyd med Osmundsnes, Jeg for somregel time på dagen om jeg er tidlig ute med å bestille time om morgenen. Legesenteret er kanskje av det minste laget og venterommet kunne vært lit større ved tanke på smitte og det sko absolutt vert en vanntank på venteværelsene.
Osmundsnes er åpen for drøfting og gir begrunnelse på hva som kan være årsak til sykdommen med lette ord som er forståelig. Det er mulig å komme med spørsmål og du føler deg hørt.