Erik Jesman Pedersen

Gartnerveien 15 4016 Stavanger
Erik Jesman Pedersen er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Erik Jesman Pedersen

Tillitt og "har tid"

Har gått til Erik siden 2009. Han stiller alltid oppfølgingsspørsmål, og jeg opplever at han er genuint interessert i mitt velbefinnende. Jeg har full tillitt til ham, og han tar meg seriøst. Erik ser meg som en person, og ikke bare som pasient X.

Effektiv

Veldig fornøyd med Erik og behandlingen og oppfølgingen jeg får/har fått hos han. Opptatt av å gjøre ting ordentlig og er meget effektiv.

Meget fornøyd med denne legen.

Jeg har sjelden helseplager, men har vært inne hos han én gang i løpet av de siste tre årene. Han er flink til å høre på hva jeg opplever som et problem, og tok bekymringene på alvor. Tok tester for å finne ut av problemet.

God til å lytte, engasjert og flink til å forklare for meg som pasient.

Meget god lege!

Rimelig enkelt å få time hos han. Som pasient opplever jeg å bli tatt veldig seriøst. Han lytter, stiller relevante spørsmål. Har også villig til å henvise meg til spesialist når det trengs. En lege jeg stoler 100 % på!

imøtekommende,vennlig,forståelsesfull,meget hjelpsom

gjør det beste han kan for å bedre min aktuelle situasjon, bruker god tid på meg og kommer med forslag for å bedre min livssituasjon på en vennlig og høflig måte. jeg føler han er opptatt av at jeg har god helse og livskvalitet. veldig hjelpsom i forhold til mine spørsmål, ønsker og behov