Erik Jesman Pedersen

Hillevågsdoktoren

Gartnerveien 15 4016 Stavanger
Erik Jesman Pedersen er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Erik Jesman Pedersen

Meget fornøyd med denne legen.

Jeg har sjelden helseplager, men har vært inne hos han én gang i løpet av de siste tre årene. Han er flink til å høre på hva jeg opplever som et problem, og tok bekymringene på alvor. Tok tester for å finne ut av problemet.

God til å lytte, engasjert og flink til å forklare for meg som pasient.

Meget god lege!

Rimelig enkelt å få time hos han. Som pasient opplever jeg å bli tatt veldig seriøst. Han lytter, stiller relevante spørsmål. Har også villig til å henvise meg til spesialist når det trengs. En lege jeg stoler 100 % på!

imøtekommende,vennlig,forståelsesfull,meget hjelpsom

gjør det beste han kan for å bedre min aktuelle situasjon, bruker god tid på meg og kommer med forslag for å bedre min livssituasjon på en vennlig og høflig måte. jeg føler han er opptatt av at jeg har god helse og livskvalitet. veldig hjelpsom i forhold til mine spørsmål, ønsker og behov

En av de beste legene jeg har hatt

Han er alltid lyttende. Sitter ikke på dataen når jeg eller han prater. Føler meg trygg og godt ivaretatt.

Lite engasjert i utbrenthet

Denne legen er hyggelig og omgjengelig, men har lett for å avfeie utmattethet og nedstemthet. Ønsker ikke å skrive ut sykemelding selv da jeg var så stresset at det gav mangfoldige fysiske utslag.
Ikke kunnskapsrik på kvinnelige hormoner og stoffskiftesykdommer. Heller ikke den første til å henvise videre.
Kan se for meg at det er en grei fastlege med mindre en har diffise kroniske, langvarige plager.