Erik Jesman Pedersen

Gartnerveien 15 4016 Stavanger
Erik Jesman Pedersen er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Erik Jesman Pedersen

Tommel opp!

Fantastisk god lege. Han lytter og gir masse råd og tips. Slike lege skulle det vært mer av. Kan gi nin varmeste anbefaling

Så som så..

Hatt han som min fastlege i en årrekke. Kan mye, flink på kommunikasjonsbiten. Men kan lett hisse seg opp dersom man ikke følger hans bilde til punkt og prikke. Tar også litt lang tid for han å ta seg av beskjeder og er en lege som er vanskelig å få tak i. Helsesekretærene på stedet kan både være vanskelige å forstå, og lite imøtekommende. Sitter igjen med en følelse av at dette er en mann som setter politisk korrekthet høyt, og har trynefaktor. Han har også studert homeopati. Som da kan medføre at han tenker alternativt. Noe som i mitt hodet blir litt som å ha en hippie som lege.

Anbefales om man skulle slite psykisk, da det virker som han er flink til å finne de rette løsningen for folk som sliter med depresjoner. Dette tar selvsagt sin tid, men han finne nesten alltid en god løsning.

Fantastisk Læge

Vi byttet lege for et par år siden pga min datter gerne ville ha en kvinnelig lege. Men kan tro jeg har angret på det. Ingen blir så bra som han:)

Tillitt og "har tid"

Har gått til Erik siden 2009. Han stiller alltid oppfølgingsspørsmål, og jeg opplever at han er genuint interessert i mitt velbefinnende. Jeg har full tillitt til ham, og han tar meg seriøst. Erik ser meg som en person, og ikke bare som pasient X.

Effektiv

Veldig fornøyd med Erik og behandlingen og oppfølgingen jeg får/har fått hos han. Opptatt av å gjøre ting ordentlig og er meget effektiv.