Erik Jesman Pedersen

Tlf: 51 90 69 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Erik Jesman Pedersen er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Erik Jesman Pedersen

Fantastisk Læge

Vi byttet lege for et par år siden pga min datter gerne ville ha en kvinnelig lege. Men kan tro jeg har angret på det. Ingen blir så bra som han:)

Tillitt og "har tid"

Har gått til Erik siden 2009. Han stiller alltid oppfølgingsspørsmål, og jeg opplever at han er genuint interessert i mitt velbefinnende. Jeg har full tillitt til ham, og han tar meg seriøst. Erik ser meg som en person, og ikke bare som pasient X.

Effektiv

Veldig fornøyd med Erik og behandlingen og oppfølgingen jeg får/har fått hos han. Opptatt av å gjøre ting ordentlig og er meget effektiv.

Meget fornøyd med denne legen.

Jeg har sjelden helseplager, men har vært inne hos han én gang i løpet av de siste tre årene. Han er flink til å høre på hva jeg opplever som et problem, og tok bekymringene på alvor. Tok tester for å finne ut av problemet.

God til å lytte, engasjert og flink til å forklare for meg som pasient.

Meget god lege!

Rimelig enkelt å få time hos han. Som pasient opplever jeg å bli tatt veldig seriøst. Han lytter, stiller relevante spørsmål. Har også villig til å henvise meg til spesialist når det trengs. En lege jeg stoler 100 % på!

imøtekommende,vennlig,forståelsesfull,meget hjelpsom

gjør det beste han kan for å bedre min aktuelle situasjon, bruker god tid på meg og kommer med forslag for å bedre min livssituasjon på en vennlig og høflig måte. jeg føler han er opptatt av at jeg har god helse og livskvalitet. veldig hjelpsom i forhold til mine spørsmål, ønsker og behov

En av de beste legene jeg har hatt

Han er alltid lyttende. Sitter ikke på dataen når jeg eller han prater. Føler meg trygg og godt ivaretatt.

Lite engasjert i utbrenthet

Denne legen er hyggelig og omgjengelig, men har lett for å avfeie utmattethet og nedstemthet. Ønsker ikke å skrive ut sykemelding selv da jeg var så stresset at det gav mangfoldige fysiske utslag.
Ikke kunnskapsrik på kvinnelige hormoner og stoffskiftesykdommer. Heller ikke den første til å henvise videre.
Kan se for meg at det er en grei fastlege med mindre en har diffise kroniske, langvarige plager.

best ever på å overholde timeplanen.

Kun ett tilfelle eller to hvor jeg har måttet vente lenger enn ett par minutter før jeg blir ropt opp.

opplevelse

Lite kunnskap når det gjelder psykisk sykdom og alderdom.
Det virker som om han ikke klarer å vurderer og se om der er forandring ved personen for hver gang de er hos han.
Henviser ikke så lett til eksperter på aktuelt område. Tar litt for lett på tingene enkelte ganger.
Hyggelig å snakke med men jeg ønsker heller god kunskap og god oppfølging.

En lege som ikke sitter på sin høye stol.

Pedersen er en flink lege som har hjulpet hele vår familie mange ganger. Er lyttende, har tid, gir gode råd, kan diskutere med han og sier det han mener er best uansett. Og det er som oftest best. Han er fastlege for hele familien vår. Meg, min mann og to barn. Vi reiser langt for å kunne ha Pedersen som fastlege da vi har flyttet fra Stavanger. Vår sønn som det ikke er så lett å få med til leger uten protester, spør når han skal til lege. Er det Pedersen jeg skal til ? Er svaret ja, ingen protester. Kan være bittelitt distre.

Dette er en perfekt lege!

Jeg har hatt mange forskjellige leger, Erik er den beste! Dyktig og erfaren. Ser deg som person, imøtekommende og ivaretakende. Effektiv men uten å ha dårlig tid.
Eg ville ha anbefalt han til mine venner ,og andre som trenger ny lege ..Eg syns han ser hele mennesket ,og ikke bare et nr i systemet,som mange andre leger gjør . Nå som jeg har flyttet fra stavanger bytter jeg ikke lege men pendler heller i fire timer for og få time hos Erik!

En lege som er der for pasientene

Erik Jesman Pedersen er veldig lyttende og tar deg på alvor. Han er utrolig flink å følge opp, og ser hele situasjonen. Jeg har aldri før møtt en lege som engasjerer seg slik i min situasjon. Han er kunnskapsrik, og stiller ofte de rette spørsmål, slik at jeg
får nye tanker og ser nye muligheter. Jeg trives veldig godt hos ham og kan anbefale ham på det sterkeste.

Dårlig lege som virker uinteressert i deg som pasient

Hadde denne legen som fastlege en stund da jeg flyttet til Stavanger. Jeg var innom på noen timer og oppfattet legen som fraværende og lite interessert i hva jeg kom med av problemstilling. Ble faktisk i ett tilfelle befalt av legen til å bruke neste års ferieuker i stedet for at han måtte skrive ut en sykemelding til meg. Han unnskyldte seg med å si at han ikke var så glad i å skrive ut sykemeldinger.

Sekretærene på plassen virket veldig forvirrende og var lite behjelpelige og tilgjengelige på telefon.

Dyktig lege på et fantastisk legekontor

Ikke ofte at han har tid men der er alltid en av legene på dette legekontoret som har anledning til å hjelpe. Jeg kjører gjerne langt for å kunne ha dette
legekontoret.

Hvis man ser vekk fra tidsklemma så er Pedersen en dyktig lege og jeg har ikke planer om å bytte.