Erik Jesman Pedersen

Autorisasjon (1998)

Hillevågsdoktoren AS Telefonnummer51 90 69 0051 90 69 ...
Gartnerveien 15 4016 Stavanger
Erik Jesman Pedersen er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Erik Jesman Pedersen

Beste legen ever

Har gått til Erik i 23 år og har alltid følt meg hørt. Har mange forskjellige ting som krever oppfølging. Han er en oppmerksom, omsorgsfull og lyttende lege, og jeg føler meg aldri som et nummer i rekka. Han strekker seg langt for å komme til bunns i problemer, og er en jeg stoler 100% på at han gjør det som er best for meg og min helse. Jeg gruer meg tid den dagen han blir pensjonist! 😱

Omsorgsfull

Erik är en av de bästa läkare jag någonsin träffat, och då har jag träffat många.
Han tar sig tid, lyssnar och finner lösningar.
Han ställer frågor och är rak och ärlig.
Jag är inte alltid enig med honom men han får mig till att tänka efter vilket jag trenger.
Honom litar jag 100 % på.

Meget dyktig

En lege som tar deg på alvor. Ser hele deg å ikke bare den aktuelle problemstillingen. Tar seg tid og virkelig lytter

Trygg og presis

Alltid presis, har alltid god tid til pasienten, lytter godt og det ser at han har god kunnskap i faget sitt. 👍😀

Beste fastlegen.

En lege som tar meg på alvor, kan snakke med alt om og som viser forståelse og interessert i å finne ut årsaker og stiller spørsmål for å finne ut ting. Kan ta opp alvorlige tema uten at det kjennes ubehagelig og jeg føler meg alltid respektert og sett, samtidig som det er en lett og avslappet atmosfære i rommet. Det er alltid rom for å diskutere temaer og min mening blir respektert selv om vi ikke trenger å være enige. Aldri kjent meg dømt på noen som helst måte eller at han vet hva som er best for meg.