Erik Jesman Pedersen

Autorisasjon (1998)

Hillevågsdoktoren AS Telefonnummer51 90 69 0051 90 69 ...
Gartnerveien 15 4016 Stavanger
Erik Jesman Pedersen er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Erik Jesman Pedersen

Super lege!

Føler meg sett og hørt hver gang jeg kommer til Erik. Han er genuint interessert i å hjelpe meg på best mulig måte, noe som ikke nødvendigvis betyr resepter og sykemelding som første løsning. Han har ikke nølt med å skrive sykemelding når det har vert behov for det, men vil gjerne gå i dybden for å finne løsningen med problemet da jeg hadde det tungt psykisk. Han var en kjempe god samtalepartner og støtte. Har også fått god hjelp når jeg har hatt fysiske plager.

Ønsker også å skryte over legesenteret, de har en super ordning der en lege alltid har akuttimer, så du får alltid hjelp på dagen😊 Trekker litt ned at det ikke er eget avlukke når man skal snakke med sekretærene, hele venterommet får med seg samtalen.

En av de beste

Lege med mye kunnskap. Beste legen en kan få. Lytter og tar seg tid. Å flink til å finne ut hva som er årsaken til problemene.

lite forståelsesfull

lite hjelpsom og nedlatende.
Fikk ikke hjelp og måtte gå en annen plass for å få hjelp.
uprofesjonelt.

Tommel opp!

Fantastisk god lege. Han lytter og gir masse råd og tips. Slike lege skulle det vært mer av. Kan gi nin varmeste anbefaling

Så som så..

Hatt han som min fastlege i en årrekke. Kan mye, flink på kommunikasjonsbiten. Men kan lett hisse seg opp dersom man ikke følger hans bilde til punkt og prikke. Tar også litt lang tid for han å ta seg av beskjeder og er en lege som er vanskelig å få tak i. Helsesekretærene på stedet kan både være vanskelige å forstå, og lite imøtekommende. Sitter igjen med en følelse av at dette er en mann som setter politisk korrekthet høyt, og har trynefaktor. Han har også studert homeopati. Som da kan medføre at han tenker alternativt. Noe som i mitt hodet blir litt som å ha en hippie som lege.

Anbefales om man skulle slite psykisk, da det virker som han er flink til å finne de rette løsningen for folk som sliter med depresjoner. Dette tar selvsagt sin tid, men han finne nesten alltid en god løsning.