Else Camilla Angell Sekne

Autorisasjon (2019)

Else Camilla Angell Sekne er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Else Camilla Angell Sekne

Særdeles profesjonell og gir en trygghet også i sitt vinnende vesen!

Av en eller annen grunn ble legebesøket mitt i dag opplyst med at min fastlege var byttet fra siste besøk for ca. 2 år siden.

Angell Sekne er ikke bare profesjonell som Lege, men tar også tiden med særdeles grundig undersøkelse og viser en empatisk side jeg ble meget trygg og takknemlig for!

Anbefaler alle som vil ha det samme når behovet for trygghet er tilstede ved ønske om godt svar og medmenneskelighet!

TAKK!!

☆ ☆ ☆ ☆ ☆ +

Meget tillitsvekkende,kunnskapsrik og engasjert lege

Min opplevelse av Else Camilla Sekne er at hun er meget dyktig. Klar i talen, lytter og tar seg tid til å høre om mer enn bare den ene tingen du kom for å sjekke.

Rask til å svare mht prøver. Lite til ingen venting på å komme inn.

Meget fornøyd med legen min.

Kunnskapsrik og nøye

Er veldig nøye. Gir klare tilbakemeldinger etter undersøkelser. Sender raskt til spesialistundersøkelser

Enorm fagkompetanse

Else har en veldig mild og rolig fremtoning. Hun er utvilsomt svært kunnskapsrik, og er enormt grundig i utredning og dokumentasjon.

I pasientkontakten oppfatter jeg henne som litt usikker. Kommunikasjonen synes jeg også blir ganske tørr, med et litt for klinisk preg.

Else vil være et trygt valg for pasienter som har komplekse sykdomsbilder og ønsker et sterkt faglig fokus. De som vektlegger faktorer som småprat kan nok finne leger som passer bedre for dem.

Fortrolig

Flott lege som er en god lytter, tar ansvar og prøver finne hva som feiler enn. fikk en ro i kroppen etter mitt første besøk hos henne. Som ny i byen er det vanskelig å vite hvilke fastleger som er best, men mener jeg har vært ekstremt heldig her. :-)