Torunn Wigum Frøseth

Autorisasjon (2016)

Lade Legesenter AS Telefonnummer73 92 01 5573 92 01 ...
Haakon VIIs gate 9 7041 Trondheim
Torunn Wigum Frøseth er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torunn Wigum Frøseth

Anbefaler på det varmeste

For meg har det vært veldig spesielt å bli møtt på den måten jeg har blitt møtt på av Torunn, da jeg har dårlige erfaringer fra min tidligere fastlege, særlig mtp. psykiske utfordringer. Torunn er virkelig i den andre enden av skalaen når det gjelder å vise forståelse, empati og omsorg. Hun tar både fysiske og psykiske utfordringer på alvor, og tar seg tid til å lytte og besvare de spørsmål jeg har, samt stille oppfølgingsspørsmål. Jeg føler meg sett, og setter veldig pris på at hun snur seg bort fra PC-skjærmen og faktisk er til stede i rommet. Jeg håper virkelig at jeg aldri behøver å bytte fastlege igjen, og vil på det varmeste anbefale henne!

Fantastisk fastlege

Flyttet til TRD og satte meg på venteliste hos Torunn på Lade Legesenter. Kom kjapt inn, og har aldri før henne møtt en så jordnær, lyttende og hjelpsom lege.
Jeg kan anbefale henne på det varmeste!!

Trygg, forståelsesfull og løsningsorientert

Uten tvil en av de beste fastlegene jeg har hatt. Hun utviser stor forståelse og lytter til meg og de problemstillingene jeg kommer med. Gir tett oppfølging og jeg føler meg veldig ivaretatt hos henne. Hun er også ærlig på de punktene hun mener hennes kompetanse ikke strekker til, noe som gir en ekstra trygghet for meg som pasient. Har vært hos henne med både fysiske og psykiske plager, og følt meg like tatt på alvor alle gangene. Anbefaler Torunn på det varmeste!

Trygg og forståelsesfull

Løsningsorientert, forståelsesfull, medmenneskelig og rett og slett fantastisk.

Torunn får deg til å føle deg godt tatt i mot, sett og hjelper deg med det du måtte slite med. Problemer føles ikke ut som bagateller, og hun tar seg tid ordentlig tid til å snakke med pasienter.

Kvier meg for å bytte fastlege, og hadde uten tvil beholdt Torunn om det ikke var for flytting til en annen by.

Skaper tillit

Første fastlege jeg har følt meg trygg til å snakke om vanskelige ting med. Veldig flink til å lytte og det føles som hun tar alt på alvor - uansett hvor "tåpelig" en selv synes det er. Hvis jeg ikke skulle flyttet over halve landet skulle jeg holdt på henne videre.