Oda Elisabeth Fossdal

Autorisasjon (2020)

Oda Elisabeth Fossdal er en av 25 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Oda Elisabeth Fossdal

Menneskekjenner

Oda er en «one of a kind» fastlege. Allerede fra første legetime hos henne opplevde jeg at hun så meg for den jeg er - både fysisk og psykisk. Hun følger meg opp på en måte som skiller seg fra andre leger jeg har hatt. I tillegg til å svare på spørsmålene mine osv, så setter hun av tid til å snakke noe mer om hvordan jeg har det. Hun er en utrolig god lytter, og utstråler både omsorg og trygghet - dette kombinert med en tydelig og kunnskapsrik stemme. Videre opplever jeg henne som grundig og nysgjerrig. Hun strekker seg langt for å trygge meg, noe jeg setter umåtelig stor pris på!
Oda anbefales på det sterkeste!

Robust men uerfaren

Jeg fikk Tildelt Oda som ny fastelege. Jeg opplever henne som interessert og imøtekommende, men hun har for lite kunnskap om Psykisk sykdom/mental helse. Jeg føler meg derforbikke trygg hos henne og velger å bytte fastlege.

Jeg opplever øvrig personel, spesielt på telefon som uempatiske og uerfarne i forhold til psykisk sykdom. Jeg har flere ganger blitt mottatt på telefon med en tone som ikke oppleves som verken vennlig eller løsningsorientert. En forventer å bli behandlet med respekt når en tar kontakt med et legekontor.

Jeg bytter nå både fastlege og legesenter etter flere ubehagelige telefon samtaler. En skal ikke føle seg verre psykisk etter å ha snakket med et legekontor.

Trygg og faglig dyktig lege

Oda er den stødigste legen jeg har vært hos. Hun så meg i en vanskelig tid og brukte sin faglige dyktighet til å avdekke en sjelden diagnose! Kan anbefales på det varmeste!

Flink og seriøs!

Dette er den beste legen jeg var hatt. Jeg blir tatt på alvor, sett og hørt. Hun følger opp og behandler problemstillinger og symptomer. Følger også opp igangsatt behandling.
Føler meg trygg!