Seyed Mohsen Miryahyaei

Autorisasjon (2004)

Siste vurderinger av Seyed Mohsen Miryahyaei

ikke fornøyd....

Jeg var fornøyd i starten, men etterhvert følte jeg at han sluttet å høre etter og kommentar var alltid at å henvise meg videre var bortkastet tid og penger uten at han hadde sjekket ordentlig.
Jeg har nå en ny lege og funnet ut at henvisning var absolutt IKKE bortkastet tid og penger...
Syns han burde høre bedre etter på pasienter og bli flinkere til å henvise videre. Han er jo flink, og veldig hyggelig.

Dyktig lege.

En dyktig og faglig sterk lege , med god oppfølging. Det som trekker ned er sekretærene.. De går kunne med fordel ha blitt mer serviceminded og satt seg inn i hva de faktiske lover og regler er iht til utspørring av pasienter. Vanskelig å komme igjennom på tlf til tider. Synd , for legen er det intet å utsette på.

Kjempeflink

Veldig flink lege den beste jeg har hatt får bestandig hjelp der

Faglig dyktig og omgjengelig lege.

En lege som tar seg tid, lytter, samtaler og som gir god faglig oppfølging. Jeg opplever at han er fokusert på forebygging og gir gode og velmente råd på en hyggelig og overbevisende måte. Han følger opp sine pas. Man føler seg virkelig i gode hender her.
Ventetider (telefon og på venteværelset) kan til tider være dårligere enn ønskelig.

Veldig fornøyd!

En koselig lege som tar seg tid uten å bruke for mye tid! Veldig hjelpsom! Litt vanskelig å komme seg igjennom på telefon dit dessverre.