Seyed Mohsen Miryahyaei

Autorisasjon (2004)

Siste vurderinger av Seyed Mohsen Miryahyaei

Misfornøyd

Dårlig på å henvise. Bruker altfor mye tid på å snakke uten å høre på pasienten. Dårlig til å lytte, og klarer ikke å fokusere på problemet.

Dårlig lytter, ingen god lege

Trodde i begynnelsen at dette var en lege som passet for meg og mine barn. Han gav uttrykk for at han hadde masse kunnskap om div diagnoser noe som ikke stemmer.
Han er dårlig til å lytte og jeg opplever han som en arrogant lege. Han er helt umulig å få legeerklæring av, han sier vær hjemme resten av uken, og bruk egenmelding.
Dette er en lege jeg ikke lenger vil benytte meg av tjenestene hos.
En lege som ikke lytter, tar pasientene på alvor, snakker i munnen på dem er ingen dyktig lege.

Ikke fornøyd

Dårlig på å henvise videre og man får aldri tatt opp mer enn en ting. Vanskelig for å høre på pasienten og prater bort problemet. Sekretæren er av og til hyggelig men det er veldig sjeldent!

Den beste legen jeg noen gang har hatt.

Endelig er jeg super fornøyd med fastlegen min. Han er blid,lytter,følger opp, har tatt meg på alvor,er faglig sterk og er virkelig omsorgsfull. Jeg får ikke fullroset han.Sekretæren hans er kunnskapsrik,løsningsorientert,blid og hyggelig

godt fornøyd

Er fornøyd. Relativt god oppfølging.
Blir hørt. Men viktig at legen fullfører behandling/oppfølging.
Jeg kom halveis så sluttet alt.
Og jeg ga opp kampen om videre behandling. Men følte når jeg først var der, var legen flink.
Men de bør gjøre noe telefonsystemet. Det er Tragisk. Tar en dag å komme gjennom!