Marius Gaarder Almgren

Autorisasjon (2018)

Marius Gaarder Almgren er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marius Gaarder Almgren

Vennlig og kunnskapsrik

Marius er hyggelig, pålitelig og tålmodig, lytter og noterer når jeg forteller hvorfor jeg er der, virker oppriktig interessert og spør alltid hvordan det går med barnet mitt. Han har god kunnskap om problemstillingene jeg tar opp, følger opp tidligere besøk og gir alltid beskjed om resultatene når de kommer.

Når det er sagt, er selve legekontoret ofte vanskelig å få kontakt med på telefon, noe som kan gjøre det vanskelig å få time når man trenger det eller stille spørsmål. De har hatt en intrikat sms-løsning uten fleksibilitet og mulighet til dialog. Nå har de heldigvis åpnet for timebestilling via helsenorge, noe som fungerer bedre.

Hyggelig og dyktig lege

Imøtekommende, hyggelig og empatisk lege. Jeg har fått god hjelp de gangene jeg har tatt kontakt, både på legekontoret og over telefon.

Flink imøtekommende Lege

Beste legen jeg har hatt. Har hatt bytte av lege 2 ganger i samme legesenter. Synes enten er jeg veldig heldig eller så er markveien legesenter smart med legevalg for pasient porteføljen. Hadde først Ingeborg Skulberg (Fanstasisk lege) også Marianne Natvik (Super lege) Nå Marius Beste lege. Veldig kunnskapsrik, veldig god på planlegging sammen med pasienten i pasientens hastighet. Superflink. Jeg håper har forblir som min lege så lenge han holder ut. Setter stor pris å ha han som lege. Med han som lege vet jeg at jeg kan få treffsikker hjelp til enhver tid :)

Trygg og kunnskapsrik

Han forklarte meg nøye om urinveisinfeksjonen , viste meg på plansje. Jeg fikk råd om forebygging, noe jeg ikke var klar over. Han var rolig, hadde god tid, smilende og blid. Han fikk meg til å slappe av. Et veldig behagelig og godt møte.

Dyktig og utrolig hyggelig lege

Jeg hadde mitt første møte med Marius i går.
Han er veldig hyggelig og virker som en dyktig lege.
Han er imøtekommende og hører på hva en sier, istedenfor å bare hoppe til en enkel konklusjon.
Anbefaler Marius på det sterkeste :)