Eirik Røthing Simonsen

Sjømannslege

Eirik Røthing Simonsen er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Eirik Røthing Simonsen

Leverer alltid over forventning

Jeg har hatt Dr. Simonsen som fastlege i over 10 år nå. Simonsen er svært imøtekommende, og det har aldri vært vanskelig å snakke med han.

Dyktig!

Veldig fornøyd med Eirik som fastlege. Han lytter, viser omsorg og tar nødvendige prøver. Han henviser også videre ved behov for det. Opplever alltid at han er tilstede for meg, og gjør det han kan for å hjelpe. Har gått jevnlig til han det siste året og blitt tatt veldig godt vare på! Sjelden forsinkelser. Han stråler godhet og varme og er en veldig behagelig lege å prate med! Føler meg heldig som har fått en så dyktig fastlege.

Full tillitt

Eirik er meget faglig dyktig og skaper raskt tillitt mellom pasient og lege. Jeg har full tiltro til han og har aldri blitt bedre behandlet av noen andre jeg har hatt.

Anbefales!

Flink på sine områder

Dette er en typisk "gammeldags" fastlege, som er flink på de vanligste sykdommer, men når det kommer til de som ikke er like lette å måle/finne ut av, er han både tafatt og ignorant. Måtte bytte vekk fra han desverre.

Profesjonell, Kunnskapsrik, Informativ og oppfølgende

Har brukt Eirik R. Simonsen siden tidlig 2016. Har ikke hatt bedre lege på 21 år med de diverse skavanker jeg har - og som han han skal holde styr på . Han er Ung, pågående i undersøkelser - har uten tvil "passion" for jobben sin. Gir seg ikke før riktig diagnose eller funn er klare.

Personlig har jeg fått full oppfølging av Eirik, Han har alltid diagnostisert og medisinert meg riktig. Er det tvil sender han meg til spesialister og utredninger/undersøkelser på sykehus, som regel uten ventetid.

Føler meg trygg når jeg vet han er min fastlege og setter utrolig pris på hjelpen han yter meg. Eirik Røthing Simonsen anbefales på det sterkeste.
Hilsen