Eirik Røthing Simonsen

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Eirik Røthing Simonsen er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Eirik Røthing Simonsen

Imponerende lege (Sterkt anbefalt)

Kunnskapsrik lege som det går an å diskutere videre utredning og er veldig rolig med mye kunnskap til å være så ung og tar pasienten seriøst.
Eneste som er negativt med dette legekontoret men ikke legen er hun ene damen som f.eks la på når det var snakk om en veldig alvorlig situasjon og la bare på.
Men ellers sterkt anbefalt lege.

Beste legen jeg noensinne....

En utrolig kunnskapsrik lege. Han hadde en behagelig fremtoning og utstrålte troverdighet hele veien, noe som gjorde at jeg følte meg trygg på hans vurderinger.

Fantastisk lege

Har aldri opplevd en lege som har stått på mer for meg som pasient. Har hatt meg seriøst og tatt seg god tid til meg. God på å lytte og er behagelig å snakke med. Ingen problemer med å få time når det trengs og det er sjeldent forsinkelser.

Lege i tidsklemma

Kommer inn 25 min.for sent.Etter 10 min.blir jeg bryskt avvist om at jeg er på overtid og forsinker de andre.
Pris over 300kr.

Ikke helt fornøyd.

Legen er forsåvidt flink og har mye kunnskap, men jeg opplevde ikke at jeg følte meg veldig godt ivaretatt de årene jeg hadde denne legen. I hovedsak manglende oppfølging av depresjon og antidepressiva man fortsatt står på etter over 4 år. Som sagt flink lege, men savnet oppfølging og gikk ofte derifra uten at jeg følte at jeg hadde fått den hjelpen jeg trengte. Følte også at resepsjonsdamene kunne høres litt irriterte ut noen ganger, Men somregel veldig hyggelige!