Elisabeth Smith-Solbakken

Autorisasjon (2002)

Elisabeth Smith-Solbakken er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Elisabeth Smith-Solbakken

Empatisk lege

Elisabeth har vært legen min i ca. 10 år, og jeg har alltid vært svært fornøyd med henne. Hun tar seg tid til å lytte og virker oppriktig interessert i hvordan det går med deg. Pga. flytting må jeg dessverre bytte lege, og men ellers hadde jeg aldri byttet.

FRARÅDES PÅ DET STERKESTE !!!

Som nyinnflyttet til Sandnes måtte jeg bytte fastlege, og valgte denne. Etter 2 legebesøk og fortsatt ingen hjelp, har jeg begge ganger blitt spurt hvorfor jeg byttet lege. Dette er legens eneste konklusjon...at jeg ikke burde ha byttet fastlege. Legen har ingen forståelse,medfølese,empati, og er rett og slett frekk.

Fantastisk lege!

Hun har vært min og barnas lege i over 10 år. Hun er lyttende, tar seg god tid, følger opp om det er noe, henviser raskt videre om det er noe som bør henvises til spesialist. Ikke mange leger som ringer deg privat for å høre hvordan det går, men det har hun gjort!!

Ikke så bra, dessverre...

Hyggelig nok, men virker ikke som hun bryr seg om hverken jobben eller meg som pasient. Husker ikke meg eller noe om meg.

Dårlig legen

Hun er arrogant og nervøs. Jeg tror at hun er ikke dyktig legen og ikke anbefaler henne.